Hoe ziet jouw kerstpakket er dit jaar uit?

Discussion in 'De lounge' started by Lief of Stoer, Dec 11, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

May 10, 2019
    2,011
    1,842
    113
    Female
    Hier een klein pakketje met wat eet dingen

Maar het echte cadeau......iedereen bij het bedrijf krijg een leuke bonus. Laten we zeggen dat je ervan op vaksntie kan

NiVa0230, Huismuisie, Mien30 and 2 others like this.
  2. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

Nov 26, 2015
    1,828
    782
    113
    Female
    Hier gister al een DIY borrelpakket ontvangen via de post van man zn werk. Leuk bedacht vond ik, normaal hebben ze elk jaar een kerstborrel maar die ging dus niet door.
    Verder al wat wijn/drankpakketten via de post gekregen van bedrijven.
    Vrijdag krijgt hij nog een kerstpakket, ben benieuwd wat het gaat zijn, het is namelijk elk jaar heel verschillend.

Lief of Stoer likes this.
  3. Striae

Striae Fanatiek lid

Jul 16, 2020
    1,567
    1,073
    113
    #123 Striae, Dec 16, 2020
    Last edited: Dec 16, 2020
    Ik heb een bon gekregen om te besteden in de binnenstad. En nu is er een lockdown dus kan niemand hem uitgeven. En daarna ga ik vanwege zwangerschap en corona echt niet meer de stad in. Ik vind het ook niet het meest handige cadeautje gezien de corona. Nu in de zomer maar shoppen dan ;)

4. Zulema

Zulema Fanatiek lid

Aug 8, 2019
    1,670
    1,136
    113
    Female
    Ouderwets voedsel pakket. We konden kiezen tussen een koffie/thee of wijn pakket, Koffie/thee gekozen (wij drinken niet) en er zitten een hoop bruikbare, lekkere dingen in. Blij mee :)

Lief of Stoer and owly like this.
  5. Zeebra

Zeebra Fanatiek lid

Aug 5, 2020
    1,010
    1,284
    113
    Female
    Na een helse tijd (ziekenhuis) een tinteling bon ontvangen van €27,50 met een kort bedankje. Voelt erg on persoonlijk zo.... na alle ellende flexibiliteit en wat ons nog staat te wachten. Geen rustige diensten gehad in tijden, alleen maar hollen en hollen.

Man heeft van zijn werk een geweldige pizza oven gekregen, weten nu wat we gaan eten met kerst ☺️

Shay25 and Lief of Stoer like this.
  6. prjbt

prjbt Niet meer actief

Mijn man heeft een bon gehad waarvan we 2 gezelschapsspellen hebben uitgekozen.

Ik heb een VVV bon gehad en krijg nog een pakket van de plaatselijke snoepwinkel

Shay25 and Lief of Stoer like this.
  7. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,797
    3,914
    113
    Ik heb een pakket gekregen met een hapjespan van Herman den Blijker, een kookboek samengesteld uit recepten die door collega's zijn ingezonden met een verhaaltje erbij waarom het recept bijzonder voor ze is, kooktroepjes zoals olijfolie, peper, zout, mosterd etc.

En nog ook nog een cadeaubon van bol.com van 50 euro. Ik vind het royaal en ben er blij mee!

NiVa0230, CrazyMom, owly and 2 others like this.
  8. Minoesje

Minoesje Niet meer actief

Kan je niet wat laten bezorgen door een winkelier dan? Hier doen heel veel winkels dat nu.
    Ik vind het juist top dat ze aan de lokale middenstand denken!

9. Striae

Striae Fanatiek lid

Jul 16, 2020
    1,567
    1,073
    113
    Nee alleen als je in desbetreffende plaats zelf woon. Ik woon een stukje verderop.

10. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

Jul 14, 2014
    352
    117
    43
    Ik heb een home pakketje gekregen, met een code voor een film via pathé thuis, warm dekentje, warme sokken en lekkers voor bij de film. En dat lekkers komt voor een groot deel van kleine lokale bedrijven, dat vind ik dan wel weer extra leuk, nu juist die bedrijven het zo zwaar hebben.

Poolvos, bluedrake, Malbec and 6 others like this.
  11. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik werk 8n de thuiszorg, vorig jaar een vvv-bon gekregen. Dit jaar denk ik helemaal niks. Ik heb er tenminste nog niks over gehoord.
    Man heeft een pathe bon gekregen, ook thuis te besteden, dus we gaan in de vakantie maar een filmpje kijken denk ik. Daarnaast nog een tintelingen kaart om zelf wat uit te zoeken. En in plaats van de jaarlijkse kerstborrel is er vandaag een pakketje binnen gekomen met allerlei lekkere dingen. Morgen een bijeenkomst via internet voor een alternatieve kerstborrel.... wat over blijft mag ik hebben :thumup:

12. CrazyMom

CrazyMom Niet meer actief

Ik ben vanaf 1 december gestopt met werken dus ik denk niet dat ik een kerstpakket krijg. Maar stiekem hoop ik t zo hard van wel, want ik ben gek op kerstpakketten. Maakt me niet eens heel veel uit wat er in zit, vindt t gewoon heel leuk dat werkgevers hun dankbaarheid uiten.

13. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Hee, ik werk ook in de thuiszorg en heb nog niks gehad. Begint de organisatie waar jij werkt met een i toevallig?:o:
    Vind het zo gek, juist omdat we dit jaar telkens een handcreme, een douchegel, een chocoladeletter etc. opgestuurd kregen vanwege de hele toestand.
    Wilde morgen net eens bij collega’s gaan peilen of die wel wat gehad hebben:roflmao:

Zulema, Lief of Stoer and carnielli like this.
  14. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,063
    2,924
    113
    't Gezellige Brabant
    Er kwam hier nog een kleine verrassing met de post. Ik heb vorig schooljaar (dus tot in juli) meegedraaid bij de kinderopvangorganisatie voor de overblijf op school. Ik kreeg nog een VVV bon toegestuurd van een tientje. Of dat helemaal de bedoeling geweest is weet ik niet, maar het is evengoed toch aardig!

Malbec and owly like this.
  15. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

Feb 12, 2012
    4,281
    1,906
    113
    Female
    Een lamp met een zwevende lichtbol. (Even de naam kwijt)
    Maar heel tof! Lamp is modern, mooi en het zwevende lampje ziet er best bijzonder uit.

We krijgen eigenlijk altijd wel leuke pakketten.

NiVa0230 and Lief of Stoer like this.
  16. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

Sep 4, 2014
    3,362
    2,083
    113
    Female
    Gelderland
    Normaal stelt mijn baas het pakket zelf samen, maar dit jaar een pakket van Fattoria la Vialla gekregen.
    Zitten heel veel lekkere dingen in.

17. Chantaa89

Chantaa89 Actief lid

Mar 11, 2020
    168
    235
    43
    Female
    Mijn man heeft zijn pakket al van zijn werkgever, als het goed is krijgen wij hem vandaag of morgen op het werk. Dus ben benieuwd.

Leuk pakket met voornamelijk spullen hier uit de omgeving vandaan.

Attached Files:

18. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

Sep 3, 2019
    14,041
    19,232
    113
    Female
    Dat is al eens de moeite. Ook leuk zo lokale spulletjes.

19. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,593
    541
    113
    Ik was er erg blij mee dit jaar!
    Pakket met:

-Boekenbon 20,-
    -Laptop"tafel" voor op schoot (met zo'n kussentje eraan)
    -Nagellak giftset van Herome met 6 nagellakjes (de mannen hadden een douche foam giftsetje, weet niet welk merk..)
    -Kookboek met pastarecepten
    -Handlotion van Seepje
    -Fairtrade chocoladereep
    -Kerstsnoepjes voor in de boom

En een kaart/brief vanuit het management waarin ze hun waardering uitspraken en complimenten maakte naar het team.

20. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Wow, dat is de moeite zeg!:D

mapepejo and Lief of Stoer like this.

Share This Page