Wij hebben deze opstelling, alleen zit onze kookplaat helemaal links. Wij hebben mat wit met een houtkleur aanrechtblad, de hoge kasten hebben een mat witte greeplijst en dezelfde houtkleur als deuren. Onze kat heeft ook een andere kleur, maar heeft wel z’n eten daar staan
Hoogglans wit met granieten aanrec Wij hebben onze keuken ook in Duitsland gekocht. Wat een goede zaak en fantastische service! Jullie toevallig ook bij Küchenland Ekelhof in Nordhorn?
Ik heb heel tevreden, maar ik heb hem nog maar kort Ik heb ook voor ikea gekozen omdat ik keukenzaken niet zo vertrouw. En ik vond het fijn dat ze net iets dieper zijn in de kasten.
Lange deel met witte kasten is 4 meter lang. Vierkante kast is mat heel donkergrijs, hout. Wij wilden eens wat anders dan de standaar L-vorm onder het raam door.
Ik ben enorm gecharmeerd van deze voor ons nieuwe huis. Die plantenbak om het eiland vind ik zo leuk en ook praktisch aangezien wij niet zo heel opgeruimd zijn . Bekijk bijlage 653638
Die hadden wij ook. Nadat het appartement verkocht was zeiden de kopers’ oh wat een mooi fornuis’ Ik keek ze aan en zei ‘ Ja ontzettend mooi inderdaad.’ Mijn man en ik liepen weg en zeiden in koor ‘ ontzettend mooi dat wij die nooit meer hoeven schoon te maken.’
Is mooi hoor zo’n fornuis... Als object voor in een museum. Nooit meer komt zo’n ding in mijn keuken te staan.
Alsof er een bom ontploft is Dat is het delen niet waard. Voor nu een l keuken. Witte kastjes en een onbehandeld houten keukenblad. Verschrikkelijk! We gaan voor een rechte keuken a la lovexx en liekje. Ik wil vooral af van het losse lompe lelijke 5 pits gasfornuis. Hellig ding!!
Vraagje voor @Nina Sanders en @WinterBird, hoe hebben jullie het aangepakt met het uitzoeken van een keukenzaak? Wij hebben ook een eigen ontwerp zo goed als klaar liggen. We moeten eerst nog een aannemer zoeken want we gaan meer verbouwen en keuken komt ook op een andere plek in huis, dus leidingen verleggen, muren uitbreken etc. Maar daarnaast moeten we ook nog ons ontwerp overleggen bij keukenzaken, weet niet zo goed waar we moeten beginnen en of er bijvoorbeeld veel prijs of kwaliteitsverschil in zal zitten. Mag ik jullie evt een PB sturen?
Whaha over Boretti fornuis, ik hoor dat zo vaak, rot om schoon te maken. Oké, da's zeker waar. Maar toch vind ik een keuken pas écht mooi als er een flink vrijstaand fornuis in staat. Toen wij moesten gaan bedenken hoe onze keuken eruit moest komen te zien zijn we 100 zaken af geweest, nergens hadden we meteen 'wauw'. Alleen de keukens met vrijstaand fornuis kwamen in de buurt Onze keuken is echt om het fornuis gebouwd, dat was ook het eerste wat ik in huis had, de rest hebben we er later bij gekocht
Wij hebben per gaspit een pannendrager. Vind dat veel makkelijker schoonmaken dan 2 van die grote. Vind het ook niet lelijk maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.