hoe ziet jouw kolfplek eruit?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door tasje, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasje

    tasje Actief lid

    20 mei 2014
    463
    186
    43
    ik ben benieuwd hoe jullie kolf plek op het werk eruit ziet :)

    Ik werk als leerkracht op een basisschool en ik kolf of in een verlaten klaslokaal, of in het materiaalhok van de gymzaal.
    Het was dit of het invalide toilet ;)
     
  2. schoentje24

    schoentje24 Bekend lid

    6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ik ga ook kolven op het werk en ben benieuwd waar ik moet kolven, er was niemand die kolfde, dus zemoeten speciaal voor mij weer een ruimte beschikbaar stellen. Ik meen toch echt dat ze wettelijk verplicht zijn om voor een fijne sfeer, temperatuur enz te zorgen! Jouw plekken lijken me daar niet echt aan te voldoen.

    Leea het CAO maar eens. Ik werk op het VO, dus ga er vanuit dat deze niet veel van elkaar afwijken.

    Tenzij je natuurlijk happy voelt bij deze ruimtes
     
  3. MamaMaya

    MamaMaya Fanatiek lid

    6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Mijn kolfplekje is een kleine studeerruimte aanpalend aan de bibliotheek. Er staat een tafel, enkele stoelen en een antieke recliner. Pluspunten zijn de absolute rust die je er hebt en de warmte. Minpunten zijn de afstand tot mijn werkplek (15min h/t), geen stromend water en geen koelkast. Maar ik prijs me gelukkig, want eerder was er geen ruimte en ik ben indertijd bij mijn jongste dochter begonnen met kolven in een klamme kelderruimte die ik niet kon afsluiten en waar matig licht was.
     
  4. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Bij ons op het werk een kamertje met twee stoelen en een laag tafeltje. Een plankje met wat tijdschriften, een koelkast en een wastafel. Ze hebben erg hun best gedaan.
    Bij mijn oudste zat ik in een opslagkamer tussen de opgestapelde stoelen en dozen.
     
  5. janny

    janny Actief lid