Hoe ziet jouw partner je nu?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaIII, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Tja, mijn man vindt aan die dikke buik echt niks aan :p 0,0 aantrekkingskracht op dat vlak :p uiteraard vindt hij de inhoud wel zeer interessant en mooi, maar ook ik zal blij zijn als die bump straks een beetje minder is :)

Verder had ik al serieus grote borsten (70G/H), maar die worden nu wat zwaarder en anders. Manlief vindt deze wel zwaar interessant, maar ik zelf vind het maar niks. Ze zijn erg gevoelig en omdat ze soms lekken, zit daar voor mij geen gradatie van sexy bij ;)

Verder ben ik weinig aangekomen, dus dat scheelt wel :)

2. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Mijn man vindt me mooi, hij is gek op mijn lijf. Ikzelf wat minder momenteel. Nu ik zwanger ben vindt hij me nog steeds even mooi, hij is gek op m'n buik en borsten.
    Ik moet erg wennen aan de babybump die ineens een groeispurt heeft gemaakt sinds vorige week. Ik voel me een beetje lomp met buik en fikse cup (80E). Ben blij dat hij zo blij met me is :)

3. mimi18

mimi18 Lid

13 jan 2015
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ml hier ook blij met de komst van onze eerste.alleen in bed is het een ramp.
    Mijn buik is nou niet bepaald sexy meer te noemen.dus als we als wat doen dan op de knieën of op de zij.
    Ach ja komt vanzelf wel weer .hopelijk.

Nu redelijk gefrustreerd.voor mijn ega hoeft het nu niet zo, en zelf last van een torenhoog libido haha.

4. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Er is momenteel niks sexy aan mijn lijf haha..
    Hij vind het wel leuk dat mijn borsten wat voller zijn, maar ik vind dat wel meevallen.

Verder zegt mijn man wel me altijd sexy en mooi te vinden, ik vind dat zelf wat moeilijker te geloven haha

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Voor mijn vriend geen verschil.
    Hij vertelt me nog steeds elke dag hoe mooi ie me vind :)
    Vind dat op het moment wel fijn. Moet er erg aan wennen dat ik dikker en zwaarder word.
    Blijkbaar ligt dat gevoeliger dan ik had verwacht.

Ben wel echt blij dat hij niet veranderd is, al vind ik dat in bed wel lastig want mijn libido is echt zowat 0,0 en hij zou elke dag wel kunnen.
    Denk dat ik het heel moeilijk had gevonden als hij ineens geen interesse meer zou hebben.

6. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik vind het altijd zo raar als mannen (en vrouwen teouwens ook) aantrekkelijk koppelen aan een bepaald gewicht. Mijn ervaring is dat het toch uiteindelijk je uitstraling en gedrag zijn die het hem doen. Zeker oo het gebied van seks. Hier geldt iig dat hij het geweldig vindt nu, omdat ik de seks intenser beleef - dus dan heb je het samen leuker. Maar hij vond me ook al aantrekkelijker toen ik met de pil stopte en weer meer zin kreeg. En zo geldt ook dat ik hem leuker vind als hij gezond en vrolijk is Dan wanneer hij moe is of het niet leuk heeft op z'n werk. Niet als hij een wat strakkere kont heeft of een bredere torso.

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Lousaa, het gaat er meer om dat in korte tijd je lichaam heel erg veranderd.
    Voor mij is dat een giga omschakeling omdat ik dit niet gewend ben.
    Vind het moeilijk om om te gaan met een buik die dikker word omdat ik dat niet gewend ben. Zelfde met gewicht. Ik moet er aan wennen dat ik al zwaarder ben dan ik ooit ben geweest.

Lijkt mij niks raars.

8. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Die van mij gaat straks weer zeggen; je krijgt een buikje. Ja duh! Verder laat hij zich daar niet zo over uit.
    Qua borsten was ik niet veel gegroeid (waren toch al groot zat).

Ik ben meer benieuwd wat mijn kleine man straks van me gaat vinden met dikke buik. Nu springt hij nog het liefst op zijn moeder, of hij kruipt over me heen. Dat kan straks natuurlijk niet meer.

9. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Ik ben niet superdun (ook niet echt dik), heb ook tijgerstrepen en het heeft me best moeite en tijd gekost na de eerste bevalling om mijn lijf te accepteren zoals het is, maar uiteindelijk toch gelukt en was prima tevreden! Mijn vriend vond mij ook mooi, sexy en aantrekkelijk en hadden beide vrij hoog libido. Ging prima!

Nu ben ik zwanger van de tweede en voel me vanaf het begin af aan al niet mezelf. Ik voel me totaal niet sexy of aantrekkelijk en mijn libido is absoluut minder. Mijn vriend vindt het allemaal geen probleem en is heel begripvol. Hij vindt mij nu nog mooier dan voorheen, omdat ik zijn kindje draag. Hij kijkt dan heel verliefd en trots naar me! Qua emotionele band zijn we naar elkaar toe gegroeid, maar man man wat ben ik blij als ik mijn lijf terug heb! (en hopelijk daarmee ook mijn libido)

10. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ik voel me nu echt een teletubbie .. ben helemaal klaar met het zwanger zijn..
    En verlang heel erg terug naar mijn oude kleertjes..
    Of juist wat nieuwe shoppen..
    Houd nu de laatste weken ook wat extra vocht vast..

Maar mijn man vind mij nog steeds prachtig en word nog steeds
    warm van mij :D
    Ikzelf ben natuurlijk zoals de meeste vrouwen wat meer onzeker..
    Maar daar haalt hij me in no time zo weer uit.. gelukkig maar.. :)

11. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Partner hier zegt regelmatig. Je bent op je mooist als je zwanger bent.

Hopelijk hoef ik me na deze zwangerschap geen zorgen te gaan maken. Want na kindje nummer vijf ben ik wel klaar met zwanger zijn. :D

Ook wel frustrerend dat hij zegt na je zwangerschap veer je zo weer terug in model en ook je buik is zo weer plat. Is al vier keer gelukt dus deze keer ook wel weer.

Gelukkig weet ik dat hij me rond, vierkant, plankachtig het mooist van allemaal vind.

12. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik heb eigenlijk geen idee hoe hij me ziet en ik durf het ook niet te vragen :)

Ik was altijd erg slank. Nu is mijn buik een bescheiden bolletje hoor ik van iedereen. Al moet ik nog steeds wennen aan die behoorlijke bobbel. Maar mij borsten... die zijn wel twee keer zo groot geworden. Van 75B/70C naar een 80E/75F! Ik ben bang dat het straks met bv nog wel iets groter zal worden...
    Verder is mijn gezicht nog witter dan hiervoor, en vlekkeriger en heb ik wallen onder mijn ogen staan. Ik kijk niet echt heel graag meer in de spiegel. Laat staan dat ik aan mijn vriend durf te vragen hoe hij me ziet.

13. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Niet dat het mij iets aangaat hoor...
    En het is ook totaal niet nodig dat je het zou moeten vragen..
    Maar weet je zelf waarom je het niet durft te vragen aan je vriend??

14. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Omdat ik bang ben voor een eerlijk antwoord dat ik niet kan handelen

15. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Hij is niet voor niks bij jou.. en heeft niet voor niks voor jou gekozen..
    Lijkt mij toch? Het siert je wel enorm dat je zo nederig bent hierin..
    Dat alleen al maakt jou heel mooi ;):)

16. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Dankje :)

17. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Hmmm, ik heb er hier wel gewoon om gevraagd, om wat hij nou vind van dit lijf. Hij vind het mooi, bijzonder en ook sexy :). Ik was er eigenlijk heel bang voor, dat als we weer tot elkaar zouden komen, hij sowieso geen intimiteit zou willen door mijn dikke buik en enorme borstpartij. Gelukkig is niks minder waar. Komt wel erg goed uit, want mijn libido is erg aanwezig :D en bij hem gelukkig ook, haha.

Vind het trouwens echt super om te lezen hoe het bij jullie is, dankjewel!

18. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Overigens kwam er gisteren wel heel voorzichtig de vraag hoe het zit met bloedverlies en seks na de bevalling. Voor hem is het de eerste en daarbij is dat natuurlijk sowieso bij iedere vrouw anders. Bij mijn laatste 2 kids wilde ik zelf na een week al wel weer intiem zijn, alleen all the way kon toen nog niet door de bloeding. Die hield bij mij met een week of 2 weer op.

19. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ik ben nu al voloptueus, maar heb t geluk dat t spek redelijk voordelig geproportioneerd zit.
    Manlief kijkt er al helemaal naar uit dat mn borsten wellicht nog groter worden... ja, nog groter, en ik heb al 75G(!!!). Nou ben ik dus net zwanger en mn borsten zijn nog niet erg gevoelig dus ik hou me vast aan de hoop dat ze dan wellicht niet zo veel groeien.... Dan manlief maar teleurstellen, hij hoeft niet dag in dag uit met twee meloenen rond te zeulen. En straks ook nog een strandbal in mn buik... ik denk dat ik een krukje op wieltjes onder mn voorkant moet gaan zetten, net als dat paard van Pluk van de Petteflet :p

20. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Och meid, ik kan me goed voorstellen dat je jezelf niet zo aantrekkelijk voelt.... Maar wie weet hoe je vriend dit vindt? Ik bedoel, je draagt zijn kind. Ik sta er soms van versteld wat dat met mannen doet, en dan bedoel ik hoe extreem sexy ze dat vinden!
    Het kan ook natuurlijk dat-ie je nu minder aantrekkelijk vindt, maar dat is dan even iets wat er bij hoort. Want weeral: je draagt zijn kind!
    Het fijne is, dat als de hele bevalling straks voorbij is, en je wilt graag je oude lichaam weer terug, dan mag hij mooi op de kleine passen als jij je afbeult op de sportschool :)

(dit was overigens mn meelevende modus, want eigenlijk denk ik dat het meest belangrijk is hoe jij over jezelf denkt. Schoonheid zit niet zozeer in de vorm van je lichaam, maar hoe je je lijf (en kindje daar in) draagt. Als je het met trots draagt, kán je vriend je bijna niet onaantrekkelijk vinden)

Deel Deze Pagina