stomme mug geprikt op ooglid

Discussie in 'De lounge' gestart door Rooibosje, 19 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Even mijn frustratie kwijt.
    Manlief vanmorgen blijf maar lekker liggen ik neem Lucas wel mee.
    Word ik wakker heeft er een mug zich op mijn oog geprikt.
    Krijg mijn oog amper open zo dik. Ben al aan het koelen hopen dat de zwelling gauw minder word.
    Heb vanavond ook nog een bqq. Mijn hemel zie er niet uit.

Iemand nog een andere tip voor de zwelling of heb ik gewoon enorme pech.

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik heb het als kind wel eens gehad. Duurde wel even voor het weer weg was, denk ik me te herinneren, maar weet het niet meer zeker. Tips weet ik dus even niet.
    Balen zeg, hopelijk slinkt het snel!

3. minon

minon Niet meer actief

Na een paar uurtjes zakt het meestal wel naar beneden in je oog omdat je er wat druk opzet met opendoen. Inderdaad koelen meer kun je niet doen.

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Oh jakkes dat deed bij mij toen der tijd zo zeer. Gelukkig verdooft koelen wel.

Mijn man slikt anti allergische medicijnen tegen de jeuk en muggenbulten. Hij heeft Aerius die helpt bij hem wel redelijk. Alleen geen idee of die vrij te verkrijgen is.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb ik als kind gehad. Weet het nu nog, was echt heel vervelend. Mijn oog was heel erg dik.
    Hopelijk valt het voor jou mee.
    Zou ook koelen.

6. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Het doet ook zeer of in ieder geval een naar gevoel. Het zakt wel volgens mij wel. Maar een slaapje buiten in de schaduw doen hopelijk helpt dat ook. Kan toch niks anders met mijn 39 weken dikke buik.
    Manlief heeft nog een koelpack neer gelegd.

7. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Koelen, koelen en nog eens koelen... Beste is met een koude natte lap, omdat een coolpack vaak niet volledig aansluit op de huid. Verder kun je niet veel doen, zwelling kan zelf nog uitbreiden de komende dagen. Het kan gelukkig geen kwaad, maar is natuurlijk wel vervelend...

Evt kun je daarnaast cetirizine (is een anti-allergie tabletje ofwel antihistaminica, de flinke zwelling kan nl. een uiting zijn van een soort allergische reactie) halen bij het kruidvat of een soortgelijke winkel. Aerius mag niet in de zwangerschap, is overigens ook niet vrij verkrijgbaar.

Succes ermee!

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Meer dan koele kan je niet doen. Ik ben een keer tussen mm ogen gestoken, gevolg, beide ogen helemaal dicht. Heb me ziek moeten melden... Mm werkgever dacht wel van wtf?! Ziek melden door een mug? Nadat hij de foto had ontvangen begreep hij dat ik zo lastig kon werken haha

Deel Deze Pagina