Mensen slaan door ivm vrijdag !

Discussie in 'De lounge' gestart door UmmAbderrahman, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Wat een vreselijk filmpje dit!
    Ik ben totaal niet bang dat de wereld vergaat maar het blijkt maar weer hoe wanhopig mensen kunnen worden door vrijdag.

Telegraaf

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja overal heb je idioten (eng genoeg) vreselijk weer!!

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Echt om beroerd van te worden. Arme kindjes.

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Knettergek al die mensen. Zo zielig voor die kindjes ook allemaal.

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat erg! Die man is toch knettergek? Hij heeft nu gewoon een excuus hoor... Zielige kinders

6. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja bbrrr verschrikkelijk hoe die er zo op in hakt :(

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik ga het echt niet kijken... Wat een idiooten zijn er toch op de wereld !!!

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh gadverdamme wat een gek! ik ben niet bang voor morgen maar wel voor dit soort mensen die doorslaan.. en waarom op scholen? bah wat naar... ik zit erover te denken om mijn dochter morgen al vkantie te geven... voelt niet echt prettig zo!

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hmm.. ik zei gisteren nog in het andere topic dat andere mensen weleens een gevaar zouden kunnen vormen. Ik weet niet of het in Nederland nu zo ver komt, maar je zou toch haast bang zijn om de straat op te gaan joh. Wat een gek.

10. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Nou zeker! En ik kan me voorstellen dat sommige moeders hun kids thuis willen houden. Met al die gekke verhalen de laatste tijd ppff

11. Aloe

Aloe Niet meer actief

Deze man had nu gewoon een mooi excuus.
    Je bent echt van de laagste soort als je kinderen gaat aanvallen.

Tja, leuk hoor globalisering, internet enz.
    Mensen brengen elkaar op ideeen.
    Altijdals er zoiets gebeurt dan ben ik bang waar het de volgende keer zal zijn. Die idioten steken elkaar aan joh.

12. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik durfde er niet naar te kijken...
    Brrrr....wat een gekken zijn er toch op deze wereld.
    Ben benieuwd wat ons te wachten staat morgen, zou me niks verbazen als er nog meer mensen rare dingen gaan doen.

13. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Wat is dat nou weer voor een gestoorde gek?
    Dalijk moeten scholen beveiligd gaan worden zoals gevangenissen, brr wat een angsten op de wereld.

Word bijna bang mn kinderen naar school te brengen over een paar maanden.

14. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Een gek idd, maar die idioten die dit soort voorspellingen maken zijn nog gekker;)

15. Linana

Linana Niet meer actief

Om eerlijk te zijn lijkt het me helemaal geen slecht idee dat scholen beter beveiligd worden. Nu kan je zo naar binnen lopen bij de meeste scholen, terwijl op mijn kinderopvang je niet binnenkomt zonder deurcode en om iedere speelplaats hekken staan. Waar de allerkleinsten spelen is ook dat nog weer afgeschermd. En dit geeft mij een heel veilig gevoel als ik mn kleine daarheen breng

Ik zou er geen problemen mee hebben als de basisscholen ook zo worden.... De gekken die rondlopen treden steeds meer naar buiten met hun krankzinnige acties en die allerkleinsten kunnen zich niet verdedigen zoals wij kunnen.

Afschuwelijk filmpje trouwens :( Moet er niet aan denken dat zoiets hier ook gebeurt morgen

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    filmpje niet gezien
    maar vind het eigenlijk te belachelijk voor woorden
    de wereld vergaat echt morgen niet !!
    zaterdag zit ik gewoon op een kerstborrel

17. tuc

tuc Niet meer actief

ik heb door de reacties maar niet gekeken naar de link, maar het zal vast weer idioot zijn....ik snap niet dat mensen erin blijven trappen hoor. Ik vier gewoon nog kerst dit jaar.

18. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    typisch voorbeeld van de waanzin die mensen zich in hun kop halen vanwege die ronduit achterlijke voorspelling...... Oh kom op, in 2000 zou de wereld ook al vergaan want dat had weer iets te maken met computers of iets dergelijks. Blablabla...

En omdat werkelijk iedereen het er over heeft gaan er dus walgelijke gekken dit soort dingen in hun kop halen.

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Afschuwelijk! De school waar mijn zoon zit is ook goed beveiligd gelukkig, overal staan overal hekken, om binne te komen moet je aanbellen bij een videoparlofoon of de juf staat bij de ingang en de allerkleinste zitten helemaal achteraan op het terrein met ook nog apparte hekken eromheen

20. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

eh gatstie durf mijn zoon morgen zo niet eens naar school te laten gaan
    wat een gekke op de wereld zeg zo jammer altijd:(
    en ook nog zo eng ook

Deel Deze Pagina