ff trots momentje!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Dretjuh, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Layla was klaar met avondeten, ze zegt dan ook "ik ben klaar met eten", de pakte haar bordje en zette het op t aanrecht.

Daarna met haar danoontje, zelf gegeten.. eenmaal klaar.. gooit ze het lege bakje in de prullenbak en de lepel deed ze netjes in de vaatwasser.

ZOOW ik was echt heel erg trots toen ik dat zag!
    Meisje is 2 jaar en 4 maanden

2. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Daar droomt toch elke moeder van! Geweldig! Zie het al voor me bij mijn zoontje, is pas 16 mnd hoor!

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ahh, wat lief! Zo schattig als ze "grote-mensen-dingen" doen!

4. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Schattig!
    Onze meid is ook van het opruimen. Zodra er een bord of en glas leeg is, zet ze em op het aanrecht (waar ze nog maar net bij kan..). Deuren/lades moeten ook altijd dicht, en als ik de vaatwasser uitruim, geeft zij alles aan. Handig zo'n hulp!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Wat kun je genieten he van zulke kleine dingen... ze worden zo snel groot... :)

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Lief he als ze dat doen. Robyn kan ook altijd zo goed helpen. Ik geniet er nog maar heel erg van, over een aantal jaar wil ze vast niet meer helpen.

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    whaha jah als ik een glas neerzet dan ruimt ze die ook op, lege bakjes op tafel verdwijnen dankzij haar ook zo op t aanrecht of in de vaatwasser.

Ze wil ook altijd meehelpen met koken en de vaatwasser uitladen vind ze leuk :) Geeft ze me alles aan terwijl ik het opruim enneh stofzuigen vind ze leuk, met de dweil of bezem door de woonkamer doet ze graag

maar ook de was uit de wasmachine overzetten naar de droger vind ze errug leuk :)

bijdehandte slimmerik ;)

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

haha leuk, maar mijn zoontje mag echt niet met servies door de kamer lopen haha

Deel Deze Pagina