ik ben wel benieuwd wat jullie plannen zijn voor vandaag en wat jullie zoal doen. hier: straks als beeb wakker word gaat hij in bad dan eten, daarna in de kinderwagen en de wafwafs uitlaten. tussendoor nog mijn brief schrijven voor mijn penvriendinnetje. beeb bezig houden. als het lukt nog wat aan de grote himalaya aan strijk doen en dan koken. beeb eten en naar bed en dan zit de dag er weer op groetjes
Ik heb niet echt grote plannen vandaag. Gisteren flink in touw geweest en dan spelen mijn harde buiken op... Dus vandaag maar een tandje lager. Ik heb net boodschappen besteld voor de komende 1,5 a 2 weken ( inclusief de spullen voor verjaardag zaterdag ). Dadelijk eerst even douchen en gelijk een soppie door de badkamer halen. Dan als ik puf heb de was vouwen en een stofzuiger door de tent. Dan weer eventjes rommelen/zitten en dan wil ik een deel van mijn dekentje afmaken, waar ik gisteren aan begonnen ben. Tegen half zes koken en wachten op mijn vriend. Dan hapje eten en samen een film kijken ofzo. Al met al toch een volle dag... Echt stilzitten kan ik niet, maar dit is denk ik wel te doen .
LOL! de himalaya strijken... Vandaag is mijn mamadag, zit dus lekker thuis met dochterlief. Heb vandaag al afgewassen, kindje gewassen, kindje gevoed, opgeruimd, gedoucht. Straks lekker naar buiten (nahja, lekker met dit weer) om een papspeen te kopen. Vanavond koken en voetbal kijken. Verder nog niets gepland, we zien wel wat de dag brengt.
Ik ga zo lekker eten met mijn meisje en dan gaat zij tv kijken terwijl ik afwas. Om 13:00 gaat mijn kleine een uurtje slapen en mama gaat dan ook even een uurtje liggen. Daarna ga ik een wasje draaien en de droger aan zetten en 2 wasjes vouwen. Dan een boterhammetje met mijn kleine eten en om 17:30 gaat mijn kleine weer een uurtje slapen en in dat uurtje maak ik het eten. Als mijn man thuis komt haalt hij mijn kleine uit bed en gaan we met z'n alle eten. Na het eten gaan we met onze woef wandelen en dan gaat onze kleine in bad. Dat is wel een beetje mijn dag vandaag.
was opvouwen, kind vermaken... zie net dat ik ook moet stofzuigen.. omdat zoonlief een kaasstengel vertrapt heeft.. en dat was het voor de dag.. eigenlijk al te veel..
hier ligt ook nog een strijk te wachten (en ik wacht op het moment dat lydia slaapt en ik zin heb), nog wasjes vouwen als het al droog is. VOor de rest niet veel. Moet eignelijk alles inpakken maar kehb geen dozen meer die zonder plakband in elkaar kunnen en heb geen plakband om de andere dozen te plakken. En geen auto dus kan het ook niet halen. Vanavond nog ff zuigen en dweilen als beide kinderen slapen
niets doen vandaag, tis net medische centrum west hier, man heeft last van nierstenen die er niet uit willen, de jongste is net een zeehond zo erg hoest die, mijn migraine komt op, de oudste is vanmiddag vrij ( studie middag ) maar die voelde zich ook niet lekker, dus ik denk dat het een bioscoop aan huisje word vanmiddag, lekker met onze dekentjes filmpjes kijken.
Drukke dag vandaag. Keuken aan het verbouwen, vanmiddag nog ergens een afspraak te staan, om 3 uur zoontje van het MKD halen daarna nog weer een afspraak met een begeleidster. Om half 5 weer thuis zijn als het goed is word er dan iets van marktplaats afgehaald. O ja tussen door ook nog wat op de post doen. Om kwart over 5 naar zwemles met onze zoontje. En daarna eten bij me moeder en haar vriend.
Vanaf nu ziet mijn dag er rustig uit. Ik heb al: - een wasmachine aan gezet - vaatwassen uitgeruimd - gestofzuigd en gedweild - Het avondeten al klaarstaan - manlief zijn brood gesmeerd voor morgen - kinderen aangekleed en boterham gegeven - honden eten gegeven - prullenbakken geleegd. Dat was het wel zo'n beetje denk ik. Nu moet ik nog: - boterhammen eten met de kids - de jongste in bed stoppen rond half 1 (en die slaapt dan tot half4/4 uur) - kippen voeren - en ik denk dat het knutselen wordt met de oudste, of buiten spelen - o ja en ons mam komt straks nog ff kletsen Tja, en s'avonds eten, kids in de pyama ed, de was nog ff vouwen en rond half 8 naar bed en dan doen we niet veel meer voor we naar bed gaan. Pfff, doe ik nog genoeg op een dag zie ik nu .
Vandaag best een drukke dag... 7 uur was ik beneden alleen ontbeten, dochterlief was rond 07.45 wakker en mijn man kwam er toen ook uit (die is aan het werk nu) rond 08.00 kwamen de 2 kindjes van mijn vriendin (2,5 en 10 maanden oud) Die hebben alle 3 heerlijk gespeeld en de jongste nog geslapen terwijl ik het huishouden aan het doen was. Ze zijn net weg dochterlief is brandweer man sam aan het kijken en gaat zo na het eten naar bed. Ik ga nog nog even stofzuigen en de laatste dingen opruimen en dan heb ik zo heerlijk een paar uurtjes voor mijzelf. Eind van de middag strijken,koken en vanavond lekker relaxen op de bank.
Vandaag is de 2e dag voor mijn jongste dat ze de hele dag naar school is,ze is vorige week 4 geworden. Dus stil in huis,maar ook wel weer lekker. Er staat een afwas mij te roepen maar doe nog even lekker of ik niets hoor. Vanmiddag heb ik een uitvaart van een papa van school helaas. Tot die tijd werk ik een beetje mail weg en zorg ik voor een opgeruimd en gezellig huis.
Man is vrij, net met z'n 3 wat gegeten, m'n was zo ophangen en Ern nieuwe erin doen Dan de kinderen wassen en aankleden, jongste op bed leggen en na zijn dutje ff naar buiten en dan alweer koken ! Thats About It for today
Ben ziekjes dus niet zoveel op de planning vandaag. Met mijn snotkop voor D zorgen, was toevallig ook een brief aan het schrijven aan een penvriendinnetje, vaatwasser uitruimen, online nieuwe dingetjes uitzoeken voor onze nieuwe woning, dan douchen, eten koken, D rond 8 op bed leggen. En dan doe ik helemaal niks meer! Niet heel veel spannends dus
Half 7 opgestaan.. Kwart over 8 naar school en psz, boodschapjes gedaan, naar cb voor de jongste. Weer terug naar school en even geholpen als luizenmoeder, zoontje weer opgehaald en nu net thuis. Broodje eten met de twee mannetjes, jongste gaat zo slapen. Dan huishouden doen en alvast aan het eten beginnen. 15 uur weer richting school om dochter te halen en dan verder wat rommelem thuis en kinderen verzorgen.
Kinderen uit bed Brood gegeten Jongste in bed (ze is ziek) Jongste uit bed en met zn drieen fruit gegeten Naar de lidl Jongste in bed Met de oudste mn dieren gevoerd Oudste even voor mickey mouse clubhuis gezet gestofzuigd Als jongste uit bed komt brood eten Hopelijk even naar de hema wassen draaien rotzooi opruimen Koken Kinderen naar bed Dieren voeren stofzuigen even tv kijken slapen
Heb vannochtend het huishouden gedaan en ben nu bezig met een ondezoek voor mn studie. Jongste is thuis die is wat ziekjes en als de oudste terug is van school gaan we een cake bakken en wat knutselen .
Vanochtend stond ik om 06.15 uur op. Ontbijten. Hondje uitgelaten. En nu werken tot 16.00 uur en vanavond op visite bij vrienden, waarvan zij een weekje korter zwanger is. Dus dat zal alleen maar baby-talk worden..
Mijn dag is ook niet echt super, net uit bed gevallen. Zo even douchen en dan ergens ontijten/lunchen en dan richting belgië om te kijken wat hun assortiment is aan baby urnen. We zoeken er een die net zo mooi is als Déon zelf,,,, maar zo'n mooie zijn er natuurlijk niet Daarna een paar boodschapjes doen en er komt wat familie langs.
Vandaag 5:45 bed uit. Eten, broodjes maken, tas klaar maken voor de kleine meid, uit bedje halen en snel snel de auto in naar de oppas om 7:00 uur. Werken van 8:30 tot 17:00. Dan om 17:45 weer bij de oppas en 18:30 thuis. Flesje geven, bedje leggen, zelf eten en dan is de dag voor mij weer om