hoe ziet jullie dag er vandaag uit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pugga, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Vanmorgen om 7u30 uit bed.
    Kindje wakker gemaakt, aangekleed en naar school gedaan.
    Ze blijft weer boterhammetjes eten dus dagje om bij te werken thuis.
    de boven gepoetst, alle zomerkleertjes opgeruimd, dikke wintertruien en jassen weer uitgepakt. Die liggen nu nog klaar om gewassen te worden.
    Lakens gewassen, flanel er nu op.
    Beneden gestofzuigd, was opgevouwen, afwasser uitgeruimd.
    De tafels afgewassen. Ramen tussen de veranda en keuken gewassen.
    Nu even uurtje rust voor mezelf en dan tegen 15u30 weer ons kindje gaan ophalen. Direct daarna eten maken voor men hongerlijderke en vanavond buiten mijn was wegwerken niet veel meer.

@ Yvon, sterkte meisje. Het moet verschrikkelijk zijn om een urne te moeten kiezen.

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    heerlijk uitgeslapen niks moet hier vandaag love it!!
    en wij zijn allemaal vrij. liggen heerlijk onder een dekentje film te kijken en ik met de laptop te internetten
    heb nergens zin in straks lekker eten bestellen en verder relaxen.

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    dochter vanochtend naar psz geweest,nu weeeer achter de laptop terwijl ze de gruffalo kijkt...straks ff naar buiten met de hondjes naar het park ofzo...
    Weeteiglijkniezogoed

4. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Mijn dag vandaag

6uur opgestaan, aankleden en om6.30 uur de deur uit
    7uur gemeld in het reinier de graaf en om half 8 naar de ok.

Om 8 uur was ik aan de buurt en om kwart over 10 ben ik wakker gemaakt op de verkoever.

11 uur weer omhoog naa de dagbehandeling
    12 uur me ontbijtje gekregen
    En verder lig ik al de rest van de dag te snoezen en zo nu en dan spiek ik via de ipad op zp voor afleiding van de buikpijn.

Owja en heel belangrijk na een operatie ik heb al geplast;)

Derest van de dag, hier nog even verder snoezen, omdat de dizzy en vermoeidheid steeds in slaat en de letters gaan draaien.

Einde van de dag naar huis toe met ml, bij de apotheek de heavy shit halen en dan naar de bank. Ml mag dan de soep opwarmen. En danvroeg slapen, hoop ik!

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Vandaag niks bijzonders, tis eigenlijk mijn werkdag, maar Milan heeft vakantie, dus ik probeer wat te werken thuis en verder M. aandacht te geven. Isabelle is wel gewoon naar het kinderdagverblijf.
    Ik ga d'r wel wat eerder ophalen, dan gaan we straks nog even zwemmen met z'n 3tjes, dat vinden ze altijd erg leuk.

En als ze vanavond in bed liggen ga ik lekker tennissen.

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Vandaag de dag door komen binnen met een chagerijnige werkloze vent. pfffff verder lekker aanhet opruimen, en met mn dochter spelen. Verder weinig plannen dus..

7. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb een 24 uurs dienst gedraaid (van 12.00 gister tot vanmiddag 12.00).
    Daarna lekker geknuffeld met mijn kleine ventje want die had ik enorm gemist uiteraard.
    Nu kleintje in bed en ik op de bank want ik heb een keelontsteking te pakken. Die zit er al een dag of 5 maar lijkt nu door te zetten :(
    Tussen 15.00 en 15.30 kleintje weer uit bed halen , fles geven, knuffelen en samen luieren.
    Niet veel dus. Rustig aan en veel vitamines eten en koppen thee met honing drinken.

8. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Vannacht wakker gelegen door een fikse verkoudheid. Mezelf klap voor mn kop gegeven dat ik geen neusspray in huis heb.
    Om 6.30 zoontje wakker. Iets te vroeg, maar hij is ook verkouden dus vooruit. Zoontje uit bed, pyjama uit en leuke kleertjes aan (altijd mama-zoon-kroel-klets-moment voor ons, heerlijk). Flesje geven, terwijl vriend voor mij ontbijt maakt. Baby in de box, ik ontbijten terwijl vriend doucht. Vriend neemt baby over, ik ga douchen en aankleden. Vandaag is papadag, ik moet werken. Dus om half 9 ben ik vertrokken. Kom thuis om 18.15 (met omweg via de supermarkt, neusspray halen!), dan eten, baby in bad, fles en naar bed. Nog even bankhangen en tv kijken en naar bed. Helemaal niks spannends dus vandaag.

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hier zie ik helaas al dagen niets anders dan 4 muren en mijn kleine meisje in een groot ziekenhuisbed :( gewone leven staat even stil...

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn dag?

Vanmorgen lekker met zoonlief uitgeslapen tot half 9.

Beide een heerlijke pyjama aangetrokken en lekker pyjama dag gehouden :D Toen ging zoonlief naar bed heb ik wat gewerkt en alvast het eten klaar gemaakt :D

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik had ook geen grote plannen, relaxed dagje vandaag... mijn man heeft onze dochter naar school gebracht. ik met onze jongste thuis, ff badderen aankleden... naar de bakker en toen koffie drinken met mn vriendinnen... zuslief heeft onze oudste opgehaald en ze speelt daar nu... ik met de jongste net weer thuis... zometeen vast beginnen met het eten... :p lekker chill dagje gehad.... :p

Deel Deze Pagina