zwemmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama van JS, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

Hey meiden,

Na een poosje zijn we gisteren weer lekker gaan zwemmen met onze kleine dreumes. Eerder hadden we altijd zo`n zwemband, maar dat zit nu wel strak voor hem.

Ik vind hem eigenlijk nog te klein voor die bandjes om de armen, maar wat zou hij nu eigenlijk moeten dragen?

Zie banner en onderschrift voor leeftijd, lengte en gewicht.

Groetjes

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ons mannetje is een stuk kleiner, maar het gaat prima met zwemvleugeltjes om hoor. Gewoon eens proberen zou ik zeggen.

(en je hebt ook van die zwembanden voor grotere kindjes hoor)

Veel zwemplezier!

3. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

oke, dan ga ik het gewoon eens proberen. Een zwemband wil ik eigenlijk niet weer omdat m`n zoontje graag helemaal in het water wil, dat vind hij heerlijk. En met zo`n zwemband is dat natuurlijk niet zo.

Thanx voor de reactie.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn zoontje is een stuk kleiner en lichter maar wilde met 9 mnd al niet meer in zo`n zwemband en zwemt vanaf toen al met bandjes. Gaat prima. Je hebt nml bandjes voor de verschillende geichten, zoonlief heeft bandjes tot 10 of 11kg en dochter die vanaf 11 kg. Want de bandjes met leuke plaatjes uit de speelgoedwinkel zijn standaard van 3-6 jaar en vanaf 15 of 25kg volgens mij.

5. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Een zwemvestje! Wij waren zondag wezen zwemmen en normaal hebben we ook een zwemband maar we wilden eens iets anders proberen en het vestje werkte wel goed, ons kindje is dan wel 10 maanden!

Deel Deze Pagina