Wat is ballorig? @ wendy hebben ze bij jullie geen gezinsbadkamer dan? Hier hebben ze een grote badkamer met een box erin. En in het zwembad zelf alleen aankleedkussens.
Is dat ook leuk als ze alleen nog maar kan kruipen of is het handiger te wachten totdat ze kan lopen? Lijkt mij ook wel leuk om eens een keer iets anders te gaan doen, maar wel iets waar ze dus niet heel tijd in de kinderwagen hoeft te zitten.
Mijn zoontje loopt ook nog niet los, maar vond het fantastisch. De ballenbak, glijbaan. De ballen uit de ballenbak halen en als een dolle door de ruimte kruipen. Ik ben in Zutphen geweest met mn zusje, stiefpa en man en daar hadden ze een apart speelvlak voor kids tot 5 jaar.
Stijn loopt ook nog niet en hij vond het geweldig, hij bleef eerst een tijdje stil zitten en om zich heen kijken en hij had één favoriete bal die hij niet meer los liet ...wij gaan naar Hoorn en ook daar een apart speelgedeelte voor kinderen tot 4 jaar.
Haha favoriete bal hier nog zo'n 1. Het was krijsen toen we naar huis gingen en "zijn bal" daar moest blijven.