Hoe ziet jullie dag eruit vandaag?

Discussion in 'De lounge' started by vruchtje24, Jan 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

We liggen nu nog in bed. Dl heeft de fles gehad en wij een kopje koffie.
    Ik ga vandaag proberen te borduren en te knutselen. Wil voor de opa's en oma een foto lijst maken met foto's van de eerste weken. En voor een nichtje heb zo iets bedacht voor haar verjaardag. Zondag is rustdag, dus probeer ik zo weinig te doen in het huishouden. Wat was ophangen en draaien.
    Vanavond Boer zoekt vrouw kijken! Ik heb er zin in!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,789
    113
    Net ontbijt gehad.. straks koffie drinken.

Dan met de hond uit en een uurtje sporten.

Dan middag eten en daarna naar een verjaardag.

3. p1982

p1982 Niet meer actief

manlief bezig met barbiehuis voor jongste die ze voor verjaardag krijgt
    straks gaat hij naar de voetbal

zelf wassen draaien, strijken opvouwen , spullen kids opgeruimd en uitgezocht en wat verkocht kan worden

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik weet het nog niet; ik heb nog steeds de pee in omdat mijn partner mijn 'ene dag uitslapen' verknalt heeft. Maar goed, ik kan onmogelijk heel de dag blijven mokken. Of nou ja, dat kan wel, maar dat vind ik zonde van mijn dag. Dus ik ga zo maar eens wat verzinnen om te gaan doen. Ondertussen heb ik wel nog steeds zin om een pak yoghurt uit de koelkast te pakken en over het hoofd van mijn partner leeg te gieten omdat hij mij vanochtend wakker gemaakt heeft om 'geen reden'. Misschien moet ik dat maar doen! En dan nog een kopje koffie erachter aan.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,789
    113
    Was hij vergeten dat je uit kon /mocht slapen?

Ik zou de yoghurt pakken :D

6. Bollen

Bollen Fanatiek lid

Jul 22, 2013
    1,422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Hier nu lekker ontbijten, als baby zo wakker word flesje geven en daarna boodschapjes doen. Dan lekker filmpje kijken en rustig aan!

7. furby

furby Bekend lid

Mar 14, 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb met de hond gewandeld en ontbeten. Lig nu op de bank te wachten tot vriendlief wakker word.
    Verder hoop ik vandaag te bevallen maar dat zal wel niet.

De winkels zijn hier ook open dus misschien dat we vanmiddag even een rondje over het dorp doen.

8. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik ben vanmorgen wezen zwemmen met de oudste. Even quality time met z'n 2tjes. Straks gaan we even naar Amersfoort. M'n vriend heeft net z'n motorrijbewijs gehaald en wil even 'kijken' naar een motor ;)

9. Lentefris

Lentefris Niet meer actief

Papa is met de oudste zwemmen om nog een keertje extra te oefenen want volgende week mag ze op voor diploma B. Ik heb thuis met de middelste een racebaan gebouwd en de jongste heeft met de auto's gespeeld. Vanmiddag neemt mijn man de middelste en jongste mee naar het bos om dieren te zoeken en ga ik met de oudste knutselen.

10. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Hier heerlijk uitgeslapen. Was mijn uitslaapdag. Straks met de kids naar mijn schoonouders. Mijn man werkt. Vanavond even hardlopen, en daarna heerlijk douchen en divorce kijken in bed!

11. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

Vanmorgen schoon gemaakt in huis, nu tafeltjes aan het verven, en zometeen lekker niks meer doen :D

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee, puur omdat hij minder slaap nodig heeft dan ik en echt een ochtendmens is, moet ik ook maar opstaan vind hij. Hij gaat dan echt flauw doen en vanaf 8 uur 's ochtends lamp aan doen, katten binnen laten die de gordijnen dan open doen omdat ze in de vensterbank willen liggen, geluid maken, stomme vragen stellen over 'hoe lang ik denk te blijven liggen' en je zo een schuldgevoel aan proberen te praten, etc. waarbij je er later niet meer tegen kan omdat je dreumes blijft huilen (terwijl dat makkelijk verholpen zou kunnen worden) omdat dan ineens de vaatwasser prioriteit heeft, want die moet ineens acuut leeg geruimd worden.

Ik verdenk hem er ook nog wel van ons kind keihard te knijpen totdat hij huilt om dan snel weg te lopen om die vaatwasser te gaan doen :p Die ene dag van de 7 dagen wordt mij niet gegund door hem.

Maar we gaan lekker naar de kinderboerderij.

13. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Wij hebben er al een buitenrit opzitten met de paardjes. Jongste was even spelen bij zijn neefje.

Mijn man is naar het voetbal kijken, en dadelijk naar de jeugd pronkzitting waar dochter op treedt.

Groetjes

14. j87

j87 Actief lid

Jan 14, 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Lekker beetje chillen, zometeen naar mn ouders ( blijven we ook eten ) heb alle wassen gedaan, die manden zitten snel vol haha maar had er ook 3 dagen ( door nachtdiensten ) niet naar omgekeken,

15. jumphola

jumphola Fanatiek lid

Jan 3, 2014
    2,188
    488
    83
    Zuid Holland
    Geslapen tot half 12 lekker lui. Straks met man en kleine naar de kinderboederij. En dan Chinezen :D

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Wij gaan nu even een soepje eten. Vanmorgen zijn we naar de kinderboerderij geweest, naar mijn ouders, wezen tanken en toen naar huis. Leuke topic trouwens ;)

17. tuc

tuc Niet meer actief

Hier helaas geen leuke plannen. Wassen, wassen en voor een heel ziek mannetje zorgen. Verder rustig aan doen..want 3 nachten zonder slaap breekt wel op

18. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ben net een week ziek geweest, dus rustig aan.
    vanmorgen naar de kerk geweest en uit de kerk het kindje van mijn zusje meegenomen. Dus mijn dochter heeft heerlijk buiten gespeeld terwijl ik op de bank toch even voor mijn werk aan de slag ben gegaan.

Vanavond fijn samen met mijn man op de bank denk ik.. geen bzv.. want ik heb een beetje een allergie voor die serie. zit continu met plaatsvervangende schaamte op de bank

19. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Op visite geweest bij schoonzus 😃

20. 2jees

2jees Niet meer actief

Kwart voor 7 ging de wekker, aankleden en eten, kids naar school gebracht (ook anderen erbij) en boodschappen gedaan.

Daarna het eten voor vanavond klaargezet en nu een bakje koffie! ;)

Verder vandaag beneden stoffen en zuigen/opruimen, was draaien en om half 3 weer op weg nar school. Dan wat drinken, koken, eten kids naar bed en tijd voor mezelf.

Share This Page