Oudste naar school gebracht..nu even rustig aan, zelf niet fit,vanaf 11.15 werken tot half 6 en nog een paar keer op en neer naar school.
Oudste kids weer naar school, net met de jongste naar het cb geweest voor een prik en nu even koffie drinken met wat lekkers. Dan vanmiddag naar de fysio, boodschap doen en 2 kinderen ophalen van school, koken, zoon naar training brengen, jongste in bad en naar bed en dan zoon nog helpen met zijn huiswerk en dan eindelijk zitten.
Oudste zit op school, jongste slaapt. Ik heb wassen gedraaid en gevouwen, wat kleine dingetjes gedaan en gesolliciteerd Zo na een broodje nog even stofzuigen en dan de oudste weer ophalen. Tussendoor nog kennismaking bij gastouder gehad, wat erg goed ging.
Met de mannen naar sensomotorische therapie geweest. Oudste naar school gebracht, met de jongste thuis de was doen, lunchen, hij gaat nu naar de psz en ik ga ondertussen sporten. Dan haal ik beide mannen op, thuis spelen, dan koken en dam gaan ze naar bed. Ik ga dan wat bestuurswerk doen voor mijn theatergroep, daarna tv kijken en naar bed.
Rustig dagje voor mij vandaag..... Dochterlief is vanochtend rond 07.15 uur naar KDV gebracht door mijn man en zal rond 18.00 uur weer worden opgehaald. Ik ben nu thuis omdat ik een late dienst heb. Ik werk vandaag 5 uurtjes, van 15.00 tot 20.00 uur. Voordeel: kan uitslapen Nadeel: laat thuis! Maar ja. Straks dus lekker aan het werk, ik ga rond 13.30 uur uit huis. Ben dan rond 21.15 uur weer thuis. Sterkte
Gister gezwommen daarna gewerkt van 15.30-23.00, vanmorgen om half 8 weer uit bed, zoontje naar school gebracht, daarna thuis even op de bank thee gedronken, toen naar de action geweest, woonkamer opgeruimd. Zo ff broodje eten, daarna verder met opruimen en de was doen. Straks komen mijn ouders en zusje even langs en halen we zoon weer uit school. En vanavond moet ik nog helpen schoonmaken op school.
Gewerkt tot 14:00 uur. Nu even met de beentjes omhoog. Straks kinderen ophalen, zoon naar ballet brengen, met dochter een rondje door de stad en zoon weer ophalen. Dan weer naar huis, 18:00uur het eten maken en komt de buurman eten. Dan de kinderen naar bed brengen. En aan de slag met de was/afwas en nog een toets nakijken. Ik haat maandagen
*gaaaaap* Dag begon heel vroeg al helaas. Onze jongste was aan het spoken geweest en dan is 6u de wekker heel vroeg. 7:22 zat ik in de auto, kindjes worden altijd gebracht naar het kdv door mijn vriend. Ik ben nu bijna klaar met werken en ga ze straks weer ophalen. Lekker eten en dan vanavond even een tomtom ophalen die ik via marktplaats heb gekocht. En daarna de laatste hand leggen aan Q4 btw aangifte van de bedrijven van mijn vriend. Hoop dat het afkomt vandaag. Oh ja en net afgesproken dat ik samen met mijn zus naar 50 shades of grey ga eind februari