ff een vraagje, mijn dochter heeft net gepoept en er zaten wat stukjes bloed tussen. Nu is het zo dat mijn dochter de laatste 2 dagen flink aan het persen en poepen is, zou het daar van komen??? Komt iemand dit bekend voor en heeft dit ook gehad met hun kleintje??
Het kan inderdaad van het persen komen. Meestal is het zo, dat wanneer het bloed van -uit- het lichaam komt (het bloed bijv. afkomstig is uit de darmen) de ontlasting pikzwart is. Toch zou ik even de h.a. bellen.
helaas is mijn dokter er niet meer, kijk het dit weekend wel aan en is het maandag nog zo, moet toch naar cb, dan vraag ik het gelijk.. maar als iemand het ook heeft meegemaakt graag nog reactie hoor!!
mijn dochtertje heeft ook nog wat problemen met haar ontlasting en er is steeds gezegt dat als er bloed bij zit dat we gelijk contact op moeten nemen. ik wil je niet ongerust maken kan goed zijn dat het van het persen komt maar ik zou voor de zekerheid even bellen naar de dokterspost en vragen of het kwaad kan. dan ben je ook wat gerustgesteld.
ze heeft net weer een luier vol gesch.. en er zat nu niks bij. Maandag ff vragen wat het was of is. bedankt voor de reacties.
kan wel eens voorkomen hoor als ze last hebben van wat te harde ontlasting goed in de gaten houden bij regelmatige herhaling je huisarts aanspreken hierover succes
hallo, vanmorgen had ze dus wederom bloed in haar ontlasting, dus we hebben toch maar ff gebeld en we konden vandaag langs komen. ze heeft gekeken en het schijnt een kloofje te zijn. Moet het de komende 3 dagen goed in smeren en kijken of het aanhoud na die 3 dagen, anders moet ik weer terug komen. Is toch wel ff schrikken, hopen dat het snel weg gaat!
hmm wilde toch nog wel wat opmerken.. Twijfel toch wel aan de arts. Ze poept ook slijm mee en daar zit dat bloed bij, vraag me af of dat wel van een kloofje komt!!??? Ze poept op het moment echt veel, ze perst dr eige rot.. Toch maar vragen aan arts van cb maandag. Wat een gedoe zit me dus nog steeds niet erg lekker.
ik wil je niet bang maken hoor, maar mijn neefje is met spoed naar een ziekenhuis gebracht toen hij bloed bij zijn ontlasting had. Eerst dachten ze ook ana ene kloofje maar toen dat niet overging hebben de ouders een second opinion aangevraagd en de kleine was meteen per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Na vele onderzoeken heeft hij dus een hele ernstige voedselallergie. Heeft er mee te maken dat zijn lichaampje geen vetten kan verdragen. Laat het hier dus niet bij zitten en vraag voor een goed onderzoek. Nogmaals niet om je bang te maken maar wel om allert te blijven, bloed in de ontlasting hoort niet!
zou het mischien aan de voeding kunnen liggen, ze krijgt nutrilon hypoallergeen. Ze is vreselijk huilerig en wil niet slapen en haar ontlasting is alleen maar slijm met bloed. maak me nu best wel zorgen, ze is gewoon anders..
Laat je ons wat weten als je terugbent? Iman had door nutrilon hypoallergeen en veel krampjes en heel harde ontlasting... Wij zijn zelfs op zondag naar de nightcare gegaan en toen heeft ze laxeermiddel gekregen omdat ze de ontlasting er zelf niet uitgeduwd kreeg, heel zielig!!
Ben net ff terug om mijn zoontje thuis te brengen, alyssa moet dus nachtje in ziekenhuis blijven. ga snel spullen pakken en weer naar mijn meissie toe.. echt kut kut kut..
Dat meen je niet meid Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand?? Maar goed dat je nog naar de dokter gegaan bent! Hou je ons op de hoogte? Heel veel sterkte!