:x Mijn dochtertje is nu bijna 8 maanden en is contstant verkouden. Ze heeft al een antibiotica kuur achter de rug, toen deze niet aansloeg kreeg ze er een beginnende longontsteking boven op. Na nog een zware kuur ging het weer goed met haar totdat......ze weer naar het kinderdagverblijf ging, grrrrrr. Nu hoest en proest ze weer. Hup daar gaan de uien weer onder het bed, de otrivin zoutoplossing erbij die ze zo haat en mijn nachtrust. Ik vind het zo zielig voor haar. Ze gaat twee dagen in de week een paar uur naar het kdv en ik weet dat ik haar altijd verkouden terug krijg. Hebben jullie hier ook ervaring mee en misschien wat tips tegen verkoudheid?
nee ik heb helaas geen tips voor je Heb het zelfde probleem, sem neemt steeds weer wat mee van een virus of iets anders! Eerst is hij ziek en dan mamma Ik zo creche is een bom van een bacterie, allemaal snotterende kindjes en die steken onderling elkaar aan. Zelfs de bergeleidsters zijn regelmatig ziek, ik heb iedere week gewoon andere staan echt niet normaal gewoon. Zou ook wel willen weten of ik hem wat kan geven voor zijn weerstand, maar hij is pas 6 maanden! Weet niet of ze dan al iets mogen hebben en ik weet dat ze zelf hun eigen weerstand nog moeten opbouwen, maar ik heb het idee dat hij nu geen kans krijgt doordat als hij net weer beter is weer naar de creche gaat en weer wat meepikt! Dus zo blijf je aan de gang!
Men zegt dat het eerste jaar is om de weerstand op te bouwen en ze er na het eerste jaar overheen groeien.. Desalniettemin blijft het ontzettend vervelend! Gelukkig is het bijna voorjaar/zomer en dat scheelt al een hoop.. Beterschap!
Geld dat jaar ook voor mij Ben net terug van de dokter heb weer zo antibioticakuurtje gekregen, al voor de 2e keer! Ik heb weer of nog steeds voorhoofdholteontsteking en nu keelontsteking erbij!
Milan is ook om de haverklap verkouden. Gisteren nog weer even bij de ha geweest om oorontsteking uit te sluiten en hij zei ook dat ze nu in de kwetsbare periode zitten. Dit is de eerste winter die ze meemaken en daarom helaas vaak ziek. In het tweede jaar schijnt het al een stuk beter te gaan, dus daar rekenen we dan maar op
misscien doorverwijzing naar kno arts en evt keel-of-neus amandelen laten verwijderen. hielp bij dochtertje van vriendin wel!
het schijnt dat het er bij hoort zeiden ze op het consultatiebureau. jayden heeft het nu ook weer erg te pakken...ik vind het zo vervelend voor em.
Hier dus ook, al een hele tijd verkouden en iedere keer denk je dat het iets beter gaat, moet ze weer naar het kdv en is ze weer snot verkouden.