12 weken/ 3 maanden sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Onze meid is al een paar dagen erg jengelig. Ze kan zichzelf opeens heel slecht vermaken. (Normaal ging dit prima; heerlijk een half uurtje in de box of op haar kleed). Vannacht is ze een keer of 5 gaan jengelen (Dit is nog niet eerder voorgekomen). Ze lacht minder en kletsen is ook afgenomen. Niets is goed genoeg. Wil niet lang knuffelen, niet spelen, niet slapen. Na een minuut of 5 trekt mevrouw een pruillip.

Ze is een week te vroeg geboren dus morgen is ze gecorrigeerd 13 weken oud.

Ik hoop dat dit een fase is... het is zeer vermoeiend, haha ;)

Iemand ervaring?

Gr shampoo

2. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Lees net de reacties bij de vraag over 5 wkn sprong. Goed dan stel ik mijn vraag anders...: zijn deze dingen bekend bij een baby van zo'n 3 maanden oud? :D

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

haha ik heb net ook een reactie geplaatst bij de 5 weken sprong groetjes

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja het is een fase ;) Komt goed!

5. Tennes

Tennes Niet meer actief

Hoe lang duurt deze fase?

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dat weet niemand?

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik heb met je te doen. Het moederschap gaat niet over rozen. Maar ik verwacht ook wel dat het goed zal komen, al zie ik dat nu nog even iet zo rooskleurig. Mijn meisje zit in haar 5 weken sprong/ fase/ periode. In ieder geval een ontwikkelingsfase waar ze doorheen moet. Veel succes en hopelijk dat het zo voorbij is.

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook deze fase net achter de rug. Duurde een week en is helemaal goed gekomen :)

9. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Heb net al in je andere topic gereageerd over de hazeslaapjes. Ik bedacht me vanmorgen ook ineens dat t bij mijn zoontje wel een 19 weken sprong zou kunnen zijn, al is hij wel 2 weken te vroeg gebroren, is nu gecorrigeerd dus 17 weken. (kun je nagaan wat me te wachten staat). maar zou dus best een sprongetje kunnen zijn!
    ik vraag me ook hard af hoe lang dit nog duurt. Op de dag kan hij geen half uur zonder me, hij wil continue vermaakt worden en is jengeliger terwijl hij normaal zo makkelijk is. En eenmaal op bed is hij na 1,5 uur weer klaar wakker, erg vermoeiend...

Deel Deze Pagina