we hebben volgende week ons kraamfeest. nu wil ik leuke dingen gaan doen, een ranja kabouter ,leuk versieren maar hebben jullie nog meer leuke ideen? iets wat ik op tafel kan zetten , het mag best knutsel werk zijn. xxx
Ik had op mijn kraamfeest Maria koekjes met muisjes overal staan. Zag er feestelijk uit en iedereen liet het zich smaken. Verder had ik Lola d'r box versierd met nep bloemen. Groetjes, Mirelle.
Wij hadden voor de volwassenen mozarella/tomaat/basilicum op satéprikkers met een roze vlaggetje. Deze hadden we in een halve meloen geprikt. Zag er erg leuk uit. Dat kan je natuurlijk ook maken met spekkies en dergelijk voor kids. Stukjes cake met glazuur en op ieder stukje met chocolade de naam van je kindje schrijven. Wel veel werk, maar ziet er erg leuk uit. Je kan ook een sjabloontje maken van de letters en het vullen met poedersuiker of slagroom.
Een soesjes toren doet het ook goed.Je plakt met roze glazuur de soesjes aan elkaar als een hoge punt toren,dan laat je er nog roze glazuur overheen lopen en daar dan muisjes in gewenste kleur overheen strooien en eventueel vlaggetjes ofzo in prikken!
Dat is een kabouter van plastic ongeveer een meter groot en die geeft ranja als het kindje op zijn neus drukt. Dus kunnen kinderen zelf hun beker vullen wat ze vaak leuk vinden. Iemand nog iedeen maar dan anders als eten?