Hier 1 meisje die 22 maanden is als haar brusje er is . We weten het geslacht wel, maar ivm meelezers kan ik 't hier niet posten..
Hier nog lekker met zijn tweetjes maar een lief klein meisje is onderweg! eind september word ze verwacht.
Wij hebben een jongetje en krijgen een meisje, daarna zijn we compleet en dan al die kilo's eraf en wil ik mijn lichaam terug
meisje (9) jongen(7) meisje(5) meisje (3) jongen(2) en de baby waarvan geslacht nog onbekend is . (kindjes van 7,5,3 zijn stiefkindjes)
hier een zoon van 4 jaar en een zoon van 2 jaar en een man van 33 en derde spruit op komst geslacht is onbekend!!
Wij zijn nu nog met zijn tweetjes... In januari mogen we ons een heus gezinnetje noemen, als spruit nummer 1 zich aandient.
Hier 2 jongens en de derde is ook jongen. Oudste is geboren op 30-01-2010 (2 jaar) Middelste is geboren op 24-01-2011 (1 jaar) En derde wordt verwacht op 26-10-2012. Donderdag 20 weken echo gehad en we kregen hem te zien in 3D... Super gaaf
Hier een dochter van 22 maanden (23 als de baby komt) Een zoontje onderweg Een man van 25 En ik zelf, 23
Wij zijn nu met z'n tweetjes + onze wandelende swiffer (hondje, 4 jaar oud). Wat daar rond januari bij gaat komen is voor nu nog een verrassing .
Jongen (11), Meisje (10), Meisje (2), en nog een meisje (9 maand) Nu 13 week zwanger nub experts zeggen jongen! ben benieuwd! ik zelf zeg weer een meid!
Hier een heel groot kind man\jongen van 32 verkregen via schoonmoeder.. En een dochter van 12 en een dochter onderweg .. En ik durf nog niet met zekerheid te zeggen of we dan compleet zijn ...