Geen kinderen. 7:00 - Wekker en nieuws op de radio 7:10 - Spurt uit bed richting badkamer - aankleden en haar doen 7:20 - Spurt naar beneden - boterhammen smeren, tas inpakken en een tas melk naar binnen werken (als daar nog tijd voor is) 7:30 - Spurt richting bus +/- 8:45 à 9:30 - Aankomen op 't werk na een traject van bus-trein-tram Op dagen dat ik niet werk zie je mij zelden voor 12 uur uit bed (ik ben een nachtmens!). Ik ben al lang blij als ik mijn bus 's ochtends haal. En er kan maar beter 's ochtends niemand in mijn weg lopen, want die beklaagt zich dan mijn ochtendhumeur. 2 uur doen over het ochtendritueel ... ik zou het gewoon niet kunnen. Ik raak al gek van mijn partner die om 4:30 opstaat als ie om 5:30 vertrekt (als ie vroege shift heeft - 1 week op 3). Terwijl ie dus evengoed pas om 5u zou kunnen opstaan.
0600 wekker, zelf douchen en aankleden 0630 beneden, koffie en ontbijt en tasjes klaarmaken 0700 kids wakker maken, als ze dat niet al zijn. Iedereen ontbijten. Ondertussen doe ik mijn haar en make up. 0730 aankleden, wassen en poetsen 0800 deur uit meestal loopt het anders, moet ik iedereen opjagen en gaan we gevoelsmatig veel te laat weg
Ik ga er meestal rond 7.30 uur uit en zoontje ergens tussen 7.30 en 9....ik ga in principe eerst naar beneden om koffie te drinken, kijk het nieuws en doe de laptop aan....zoontje kleed ik de ene dag gelijk aan als ik 'm uit bed haal en de andere dag eet ie eerst z'n broodje....ik kleed me aan als hij aan het eten of spelen is, douchen doe ik 's avonds. Hij gaat twee ochtenden naar de psz en dan ga ik er 7.15 uit, drink koffie en maak zoontje z'n broodje...die maak ik 7.45 uur wakker en kleed ik gelijk aan...als hij zijn broodje eet kleed ik me aan en dan gaan we 8.35 uur de deur uit. Vrij relaxed dus wel
- 6.45u uit bed en aankleden - 6.50u DL er uit - 7.00/7.45u samen ontbijten en DL aankleden - 7.45u oudtse naar school, jongste eruit halen en brood geven - 8.00/9.00u opruimen, afwassen, bedden opschudden, was in de machine, jongste aankleden, etc...
Ik werk avonden, dus de ochtenden zijn relaxed. 7.30. Opstaan met dochtertje, ontbijten, wassen en aankleden. 8.30 tot 9.30 wandelen met de hond en even langs de kinderboerderij. 9.30-10.00: stofzuigen, vaatwasser in en uitladen, doekje over de toiletten. 10.00 samen fruit eten en Teletubbies kijken. 10.30-12.00 poetsen/de was/spelen/ boodschappen 12.00 lunchen