Wat een leuke ideeen allemaal! Kom maar op met nnog meer foto's, hier gaat binnenkort de box eruit en dan willen we ook een leuk speelhoekje creeeren. Het liefst met een speelgoedkist.
De hele woonkamer is een grote speelhoek! We proppen s'avonds alles in een grote speelgoedkist, zodat madame het s'ochtends er weer uit kan halen en lekker in de hele kamer kan gaan verdelen. Bekijk bijlage 378983 Ik heb er nog een mooie stoffen naamslinger aan de voorkant aan gemaakt om de kist net even wat op te pimpen. Alle grotere dingen, die er niet in passen, verdelen we langs de wanden tussen onze meubels. Daar staat ook haar speelgoedkeuken en een hobbelpaardje. Vorig jaar hebben we de woonkamer een behoorlijk stuk laten uitbouwen, maar gisteren dachten we dat we eigenlijk alweer ruimte te kort komen met al het speelgoed, hahaha.
Leuke speelgoedgigant Nati. waar heb je die vandaan? Wij hebben nog de box. Verder een grote rieten mand met klep voor al het speelgoed. Daarnaast een plank in de boekenkast voor zijn boekjes. En al het grote speelgoed los langs de muur (loopbanen, hobbelpaard, werkbankje, toet toet garage ). Pff ik word echtgek van al dat speelgoed. Snap niet hoe anderen dat hebben. Ik had eerst een speelkleed ook nog. Maar toen werd mijn kamer helemaal zo'n kinderdagverblijf haha. Die heb ik opgeruimd.
Dit is die van ons voorlopig. Ik wil het binnenkort nog uitbreiden met een speelkeuken en wie weet nog een poppenhuis.