Hoe ziet jullie speelgoedhoek/-kast eruit?

Discussie in 'De lounge' gestart door all4love, 18 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Ik heb echt inspiratie nodig, hier staat het gewoon in een paar kratjes op de grond. Maar omdat alles door elkaar zit, kijken ze er bijna niet naar om. Logisch ook, je zoekt je het leplazerus naar iets. Hoe ziet de speelgoedhoek/- kast er bij jullie uit?

mamameer vindt dit leuk.
  2. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Hetzelfde als die van jou haha

all4love en mamameer vinden dit leuk.
  3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    #3 Ysabella, 18 feb 2019
    Laatst bewerkt: 18 feb 2019
    Hier heb ik bijna alles in bakken gesorteerd ze staan in de kast en de rest van de bakken staat achter het gordijn. :roflmao: En er staat ook nog los speelgoed, maar het is dan ook zijn speelhoek dus ik maak mij er niet zo druk om.

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.486
    113
    Hier een aantal bakken in de kast onder de trap met vooral allerlei knutselspul. Bakken onder de bank met duplo en houten treinbaan. Een klepbank waar ik nooit in wil kijken want dat lijkt net een oorlogsgebied, en op de slaapkamer van de oudste is alle lego te vinden. Met in doosjes op kleur alle blokjes, of dat is het idee, alles ligt willekeurig door de kamer verspreid.
    Al met al dus ook een grote chaos.

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Zal straks foto maken. Hebben 2 hoeken.

1 met een grote speelgoedkist
    1 met een kast(spelletjes en knutselspul), en een speelkleed ervoor.

Houdt zelf niet van verschillende/meerdere bakken. Vindt het rommelig en onrustig staan in huis.

6. Op dit moment is mijn hele woonkamer 1 grote speelkast :(

Oilell vindt dit leuk.
  7. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Yep, hier precies hetzelfde. En dan op praktisch élk moment :D.

8. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Ik ben dus niet de enige die geen speelhoek ala pinterest heeft? :roflmao::roflmao:
    Ik ga een poging doen om er orde in aan te brengen vandaag. Mocht het lukken, volgt er een foto. Maar de kans is vrij groot dat de foto héél lang op zich laat wachten:cool:

Oilell vindt dit leuk.
  9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Wij hebben een speelmeubel en nog speelgoed in de keukenkastjes van het eiland. Oh foto staat scheef, sorry:p

Bijgevoegde bestanden:

all4love vindt dit leuk.
  10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dat kacheltje staat er nu niet meer natuurlijk:roflmao: en hij heeft nog een kamer vol met speelgoed opzolder.

Bijgevoegde bestanden:

all4love vindt dit leuk.
  11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Hier staat alles gewoon overal. Inmiddels weinig groot speelgoed mee beneden, maar de kasten in de woonkamer staan vol met kleiner speelgoed, spelletjes, tekenspullen, enz. Grotere dingen staan op hun kamers en nemen ze soms mee naar beneden.

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik lees mee, hier is het chaos :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

all4love vindt dit leuk.
  13. tuc

tuc Niet meer actief

Ik maak straks een foto, maar het wordt nu bezet door 4 oppaskindjes en die zet ik niet op de foto

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En achter het gordijn staan zn fiets en loopauto en buggy nog.

Bijgevoegde bestanden:

all4love vindt dit leuk.
  15. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Een tas/zak/speelkleed vol met Duplo. En in de kast zitten wat spelletjes, Lego en de mand met auto’s. Toen ze nog kleiner waren wisselde ik het speelgoed regelmatig.

all4love en Nellie4 vinden dit leuk.
  16. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik heb een 3*4 kallax kast van IKEA met bijbehorende bakken in verschillende kleuren. Daarvoor ligt een speelkleed met de grote stukken speelgoed zoals een hobbelpaard, de vtech trein en een skippykoe. Loopfiets staat daar s avonds ook.

17. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    We hebben in de woonkamer geen speelhoek meer aangezien onze knul er jiks mee doet. Hij heeft 2 vakken waar speelgoed in staat van de tv meubel. In de gang staat een kallax van 2x2 en hij heeft daar nog 1 vakje.
    In de trapkast een bak met knutselspullen en een klein kastje met klei spullen (zo'n kastje die je in elkaar kan zetten met plastic stokken en stof)

In zijn slaapkamer staat de rest. Een boekenkastje van de ikea en onder zijn bed een 2x2 kallax kast. Nog het tafeltje wat eerst beneden stond maar nu doet hij er boven niks mee hahaha. Kallax is ideaal om spullen in op te bergen. Vrolijke stoffen bakken en wanneer je het strak wil hebben dan neem je deurtjes.

18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Het meeste zit in de tv ombouw. Daarnaast is er nog 1 kist waar een grote set in zit. Onze spulletjes die we beneden willen houden zitten in het bureau en de rest verhuist naar onze kamer.

Over een tijdje gaat deze kast weg en verhuist hun speelgoed deels naar hun kamer en deels naar het berghok en krijgen ze een kleine kellax om kratten met het hok mee uit te wisselen.

19. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.192
    1.053
    113
    Vrouw
    Wij hebben een grote boeken/tv kast van steigerhout. De onderste 2 kasten zijn voor de kids.
    Man is er deurtjes voor aan t maken want ik word gek van de speelgoed troep.
    Ze hebben op dit moment ook een keukentje staan, af en toe doen we die naar boven en dan komt de Duplo weer beneden.

20. jade2011

jade2011 Actief lid

9 mrt 2013
    214
    319
    63
    Een “Pinterest-kinderhoekje” staat hier hoog op m’n prioriteitenlijst. Wordt zo enorm overprikkeld van al dat speelgoed in de woonkamer.

Deel Deze Pagina