Hoi meiden, Ik ben opzoek naar een leuk romantisch hotelletje voor 1 nachtje voor als we straks getrouwd zijn. Hoeft geen bruidssuite te zijn ( Jeetje wat zijn die duur!!! ) Maar we willen toch wel graag een nachtje ergens anders slapen... En wil mn as man er lekker mee verrassen Dussss wie heeft er leuke tips voor een leuk romantisch hotelletje???
Jachtslot De Mookerheide nabij Nijmegen. Ik ken de eigenaren persoonlijk en ze zullen er alles aandoen om jullie een onvergetelijke dag en nacht te bezorgen.
wij hebben onze huwelijksnacht doorgebracht bij Hotel Kasteel Geulzicht, romantisch kasteelhotel omgeving Maastricht en Valkenburg, in het Geuldal, Limburg:Categorie: Limburgs kasteelhotel,hotel Valkenburg,hotel Maastricht, trouwen in kasteelhotel in Berg en Terblijt) Vonden dit toen heel romantisch!
Dichtbij huis: Delft: Hotel de Plataan Delft - Themakamers Rotterdam: Hotel New York Rotterdam In Den Haag zelf: Booking.com: Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel, Den Haag, Netherlands - 98 Guest reviews. Book your hotel now! Booking.com: Parkhotel Den Haag, Den Haag, Netherlands - 387 Guest reviews. Book your hotel now! Kasteelovernachtingen: Kasteelovernachting | | Romantisch tips | cadeau | weekend weg | hotels
Wij hebben onze huwelijksnacht geboekt bij het hilton hotel in Soesterberg ^^ Via de site www.hotelspecials.nl, waren niet duur uit!
waarom kijk je niet op vakantieveilingen.nl staan echt onwijs leuke aanbiedingen op voor een nachtje hotel.... en scheelt je toch weer wat geld!
Ik heb toen bij van der valk een verrassings kamer genomen.. hun bepalen dan wat voor kamer, maar de kamers zijn dan onwijs luxe! Was echt top!! Volgens mij kon je wel zelf bepalen bij welk hotel en ik was toen 120 euro kwijt dacht ik, maar was t zeker waard
Die wilde ik net neer gaan zetten. Zeker als je de kamer helemaal boven in de toren hebt waan je je net in de middeleeuwen. Ik ben er 2x geweest voor cursus.