Hoe ziet jullie werkweek eruit?

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door merah, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik weet niet of ik al gepost heb... Ben een beetje vergeetachtig. ;).

Maar ik werk, ja ja... 1 hele ochtend in de week :D. Op de zaak van mijn vriend om alle vervelende, ingewikkelde klussen in het systeem weg te werken. Dan kunnen zij weer heel de week 'zorgeloos' verder.
    Nu neem ik mijn dochter nog mee, vanaf augustus ga ik op dinsdag de hele dag werken ( zelfde functie ). Oma past dan op.
    Eind dit jaar komt daar waarschijnlijk ook de donderdag bij en past opa op.

Momenteel werk ik bijna altijd op woensdagochtend, soms op vrijdagochtend als er bijvoorbeeld hoge lui langskomen, dan vind ik een baby bij je hebben niet zo netjes...
    We grappen trouwens wel eens dat sommige bedrijven een 'bedrijfs-hond' hebben, wij hebben een bedrijfs-baby. Heel gezellig. Ze doet het super, maar wordt inmiddels wel wat luidruchtig en rolt het hele pand door ;).

Daarnaast ben ik freelance fotograaf... Maar er zijn niet al teveel klussen. En als ik een klus heb dan zorg ik gewoon voor oppas. Ik denk 1 keer per maand ofzo.

2. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik werk maandag, dinsdag en vrijdag. Niet echt een keuze, maar dit waren de dagen die overbleven. Ik neem dus een dag ouderschapsverlof op, woensdag blijft mijn vrije dag.

Ik vind het voor thuis een fijn rooster. Dochterlief is nooit te lang achterelkaar bij de opvang. Ik merk aan haar dat ze het wel heel interessant vindt al die andere mensjes, maar wel heel erg vermoeiend. Voor het werk is het minder. Woensdag en donderdag zijn toch werkdagen en ik merk dat ik tijdens haar slaapjes toch nog wel veel werk (mailen, bellen, kleine dingen uitzoeken). Op zich niet zo erg...

Deel Deze Pagina