Jamie Olivier

Discussie in 'De lounge' gestart door mouschy, 26 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hi,

ik had een vraagje; hebben jullie misschien eens bij Jamie gegeten in Amsterdam bij Fifteen? Het lijkt me erg leuk om in Juni daar te gaan eten als we een jaar getrouwd zijn.
    Het is best prijzig als ik op de site kijk, een menu kost 44 euro... en dan heb je dit;

Tasting Menu
    In het restaurant serveren wij het dagelijks wisselende "Tasting Menu". Een 4-gangen menu dat in samenwerking met Fifteen Londen en Chef-kok Ben van Beurten is samengesteld naar receptuur van Jamie Oliver. Onze stijl van koken kan het beste worden omschreven als: "moderne mediterrane keuken met Italiaanse invloeden".

Wij werken uitsluitend met dagverse, en waar mogelijk biologische, producten. Hierdoor is het pas op de dag zelf bekend uit welke gerechten het menu zal bestaan. Uiteraard houden wij graag rekening met uw speciale wensen. Specifieke dieetwensen vernemen wij graag al bij het maken van uw reservering.

Tasting Menu

à € 44,00

To get started…
    Een mooi begin van het menu
    Primi
    Smakelijk gerecht van verse pasta of risotto
    Secondi
    Afhankelijk van het aanbod, vlees, vis of gevogelte
    Dolci
    Ter afsluiting, een verrukkelijk dessert

http://www.fifteen.nl/index.php?onderde ... en&menu=29

Ik ben helemaal weg van zijn menu's en heb ook veel kookboeken van hem. Dus het lijkt me erg leuk om daar te gaan eten.

Groetjes.

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Klinkt inderdaad wel leuk! Ik moet zeggen dat ik 44 euro voor een 4-gangen menu niet duur vind hoor! Dat is 11 euro per gang....

Meestal betaal je in restaurants toch al gauw 20 euro voor een hoofdgerecht? En een jaar getrouwd zijn is natuurlijk wel bijzonder, dus denk ik wel de moeite waard om 100 euro aan uit te geven? Maar goed, ik kan natuurlijk niet in je portemonee kijken! ;)
    Succes met het uitkiezen van een geschikte plek om deze bijzondere dag te vieren!

Marian

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ik ben er ook nog nooit geweest maar ik vind het ook een super idee!

4. Beppie

Beppie Fanatiek lid

16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik vind het ook niet duur hoor!!
    Leuk idee!!

5. Niet meer actief

40 euro vind ik nog best mee vallen hoor

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Tja zovaak gaan we niet uit eten en het is natuurlijk wel van Jamie ;) Denk dat we gaan reserveren :D

7. Niet meer actief

lekker doen meid

8. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
  9. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Ik ben er vlak na de opening geweest, dus al weer een tijdje terug. Maar.... ik heb heerlijk gegeten. Restaurant ziet er leuk uit, is groot.
    Je kan niet van een menu kiezen het is gewoon eten wat de pot schaft. Enige keus is vlees, vis of vegetarisch of een mix hiervan.
    Wel lastig als je zwanger (denkt te zijn) bent, want dan kan je natuurlijk niet alles eten. Vooraf dus even goed informeren wat er geserveerd wordt op de dag dat je gaat.

10. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ben er vorige week geweest en moet zeggen dat het er echt BOMVOL zit met studenten!
    Dat drukt de sfeer een beetje (lawaaierig enzo). Het eten is lekker (niet duur vond ik), kwaliteit prima maar het is (maar dat is mijn mening) geen leuke tent om te vieren dat je een jaar bent getrouwd!

Deel Deze Pagina