Hoi Hoi. Ik ben aan het tempen geslagen. Elke nacht om 4.15 neem ik mijn temp op. ( deze tijd omdat ik dan altijd wakker ben omdat mn man moet werken ) Normaal begint op 11 dpo mijn spotting maar vandaag dus helemaal niks. Normaal test ik me een ongeluk en nu durf ik gewoon niet haha.
Ik zou zeggen niet slecht. Er zit een dip in, innesteling? Hoe lang is je luteale fase normaal gesproken? Anders zou ik op dag 14 dpo voor het eerst pas testen als ik jou was. Als je temp. mooi hoog blijft tenminste. Zo lang hij hoog blijft en er geen bloed is, ziet t er positief uit. Succes met deze spannende dagen.
Spotting wordt niet als het begin van je menstruatie gezien door FF. Het geldt pas vanaf de dag dat je genoeg bloed verliest om echt een maandverbandje nodig te hebben. Dus als je spotting op dag 11 begint en het zet door op dag 12, dan geldt dag 12 als eerste dag van je nieuwe menstruatie. Als het toch zo is.... dan zou ik zeggen testen!
Ik durf niet zo goed te testen haha. Bang voor een teleurstelling. Temp was weer terug gestegen naar 36.9
Negatief. Wat een kuttest van kruidvat zeg. Terwijl ie volliep kwam er een streepje te staan. Is de 5 minuten voorbij is het streepje weg.
Ik vindt als eerste je kaartje er ook heel netjes uit zien en ook lekker stabiel. Ook ik zie er een dip in. Ook netjes dat je temp vandaag weer een stijging heeft. Een negatieve test zegt niets de een maakt meer hcg aan dan de ander. Ik teste met kv2v5 al positief of 8 dpo en had een lf van 12. Dus de een is de ander niet. Heb je wel ochtend urine gebruikt of 2 uur niets meer gedronken? Als je temp morgen nog zo lekker hoog is zou ik morgen ochtend na het opstaan even nog een keer testen. Dat heeft toen bij mij wel geholpen was echt een wereld van verschil. Succes!