na lh-piek (positieve ovulatietest) geen temperatuurstijging

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Kara, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    afgelopen donderdag had ik een positieve ovulatietest. ondanks dat ik bekend ben met pco ben ik tot nu toe altijd in staat geweest mijn eisprong op te sporen met ovulatietesten, ook toen ik medicatie gebruikte voor opwekken van eisprong.

mijn temperatuur is alleen nog steeds niet gestegen!

dus wel een lh-piek, geen eisprong waardoor ook geen temperatuurstijging.

klinkt dat bekend?
    kan dit?
    slecht ei?
    windei?

hoewel ik het heeel graag wil, kan ik er nog enigszins relaxed onder blijven. ik snap het alleen gewoon niet, en dat wil ik graag.

dus, ervaringen/ideeen?

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ja, dat kan wel degelijk.... ik zou dan doorgaan met testen, want kan best zijn dat je lichaam over enkele dagen tot .... (?) weer LH gaat aanmaken en je weer + testen gaat krijgen.
    En hopelijk zet de eisprong dan wel door.

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    dankjewel voor meedenken!

na lh-piek ben ik gestopt met testen, maar gisteren wel weer getest en die was duidelijk negatief. misschien heb ik het dus wel gemist en kwam er een twee piek afgelopen weekend waardoor alles vertraagd is?

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Zou kunnen, maar je piek kan ook nog later komen.
    Als je nu geen ovutesten meer wilt inzetten, maar wel nog temperatuurt dan zul je het tzt merken.

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ovulatietesten blijf ik ook nog wel gebruiken, toch veels te nieuwsgierig en dan kan ik achteraf geen spijt hebben. vandaag ga ik ook bloed prikken (stond al in de planning voor de gyn), dus dan weet ik weer meer.
    temperatuur is nog steeds laag, dus vermoed dat mijn ei (follikel) gewoon niet goed was. vraag me alleen af of ik nu wel ongesteld ga worden.

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    even een update (voor wie het nog leest of nog met me mee wil denken/leven):
    temperatuur is niet meer gestegen, geen eisprong gehad dus.
    wel door blijven testen voor de zekerheid en ik krijg nu een nieuwe lh-piek!

snappen doe ik het niet, maar ik vrees dat ik nu eindelijk met testen merk hoe pco je hormonen in de war schopt.

zou er nu dan wel een ei op komst zijn?

7. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Ik hoop het echt voor je, goed dat je bent blijven testen..

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Lief! Dankjewel, ik hoop het ook.

Jij ook veel succes gezien je onderschrift.. hoop dat er snel een prachtbaby bij je blijft.

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    nou, twee lh-pieken, maar beiden zonder eisprong.

hormonen zijn dus in de war, dit is wat pco (bij mij nu) doet met de testen.. niet betrouwbaar meer dus helaas.

deze mag dicht.

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Afgelopen ronde steeg mn temp pas 3dagen na mn ei, nooit eerder gehad! Bij mij bleek het uiteindelijk positief te zijn... Maar het kan want je temp hoeft niet gelijk te stijgen terwijl je wel je ei hebt gehad kan ook dus paar dagen later zijn...

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Gefeliciteerd knvs :)! Wat fijn dat je zwanger bent en de trage temperatuurstijging dus positief bleek!

mijn temperatuur is niet meer gestegen, normaal gesproken altijd pas na 3 dagen, dus dat had ik al even afgewacht. hoewel, vandaag ineens wel een hogere temperatuur, maar dat zal een toevalstreffer zijn geweest

Deel Deze Pagina