Hoe ziet noodvulling eruit ??

Discussie in 'De lounge' gestart door linda84, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb vanmiddag een zenuwbehandeling gehad en daarna is er een noodvulling geplaatst. Nu zat ik net mijn tong te voelen en voel ik een kuiltje in mijn kies. Ik vraag me nu af zal de noodvulling eruit zijn ( niets gemerkt) en hoe ziet een noodvulling eruit ?

2. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Als de vulling er uit is moet je volgens mij echt een gat zien.. In mijn beleving is een noodvulling een soort tandpasta wat keihard wordt.

3. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wit/gelig.
    Maar idd als die er uit is zie je echt een groot zwart gapend gat in je kies hoor ;)

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij mij was het wit en kon ik ook het gat voelen maar zat wel iets zachts op! Soort kauwgom achtig spul.

5. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    licht eraan wat voor noodvulling je hebt gehad.. kan wit, gelig, oranje of grijs zijn.. welke kies is behandeld? kan je het zien? het kan soms wat afbrokkelen en dat is normaal, maar als hij er helemaal uit is moet je even terug naar je tandarts gaan :)

6. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Wit en erg vervelend pff. Ik heb ook sinds gisteren een noodvulling en kan pas over 2 weken weer naar de tandarts. Ik heb ook steeds het gevoel dat die vulling er zo uit kan vallen.

Deel Deze Pagina