4 uurtjes!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Willeke1987, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willeke1987

29 jan 2009
    87
    0
    6
    Vrouw
    hallo dames (en nieuwsgierige heren:)),

ik ben 3 weken geleden bevallen van onze prachtige dochter, Shelby. 1,5 week overtijd 27 sept om 4 uur sóchtends kreeg ik opeens weeen om de 3 min en mijn vriend heeft toen de vk gebelt die kwam eraan om half 5 en zei dat ze om half 10 terug zou komen omdat ik 3 cm ontsluiting had. om 7 uur zei ik tegen mijn vriend je moet nog een keer bellen hoor! want dit duurt niet tot half 10! dus hij weer gebelt en ze was onderweg. t leek een uur te duren voor ze er was en ik bleef maar zeggen dat ze door moest gaan rijden omdat we het anders samen zouden moeten doen;) om half 8 was ze er en ze zei dat ik volledige ontsluiting had ik mocht dus eindelijk! en om 8 uur was ze er ik vond het erg mee vallen alleen de weeen voor de persweeen vond ik het vervelendst ik heb het ervaren als wanneer je kramp in de been hebt kun je dat wegwerken door je been te strekken maar die weeen kan je niets tegen doen. maar als het eenmaal voorbij is ben je alles vergeten. wel een beetje ingescheurd:( 3 hechtingen maar ik was er zo mee bezig dat ik dat niet eens heb gevoeld. owja vraag (als je gehecht moet worden) naar een verdovingsspray dat heeft ze bij mij gebruikt en ook van het hechten heb ik dus niet veel gevoeld. ik ben blij dat het zo easy is gegaan en ik hoop dat t jullie ook zo makkelijk afgaat.

groetjes willeke

2. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    ahhhh... wat een mooi poppie!

Gefeliciteerd!

3. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met je mooie meid!!! :)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Van harte met je prachtige meid en superbevalling!

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wat een mooie bevallen en een mooie dochter !!

En thnx voor die tip, dat hechten vond ik erger dan de hele bevalling dus daar ga ik om vragen... (zouden ze in het ziekenhuis toch ook wel hebben.....?)

6. Willeke1987

29 jan 2009
    87
    0
    6
    Vrouw
    lijkt me wel. ik was gewoon thuis en die vk had dat bij zich:)

7. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een schatje, je dochter!

Mijn eerste bevalling verliep zo moeizaam. Ik zou erg blij zijn als het dit keer zou gaan net zoals hoe het bij jou ging!

8. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi wat een poepie echt een schatje van harte gefeliciteerd ja het klopt de vk heeft een verdovingsspray bij zich heb ik ook gehad

9. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Ik ben 5 jaar geleden in het ziekenhuis bevallen en daar hebben ze het ook gebruikt. Ideaal!

@ Willeke: Gefeliciteerd, geniet ervan!

Deel Deze Pagina