Hoe ziet/zag jou (zwangerschaps) garderobe eruit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Essebes, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    ben erg tenger van mezelf, was 58kg toen ik zwanger was en ben nu 63,5 kg. ben pas tegen 18 weken pos kleding gaan dragen. omdat het niet eerder nodig was. nu heb ik 3 broeken, waarvan 1 zelf gekocht,1 gekregen van mams en 1 geleend van collega. pas een pos overslagjurkje gekocht en heb verder weinig pos kleding. kan het redden met mn eigen kleding, heb een bescheiden buikje. ook heb ik "maar" 3 buikbanden, zelfs die zijn in de lengte en in de breedte ingekort omdat ze me te groot waren (maatje s).
     
  2. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    @ Elmo, ben vandaag dus ook opzoek geweest naar een mooie jurk, draag ik normaal gesproken niet maar vind het toch erg leuk staan met zo'n buikje erin 8)
    Het is alleen wel opletten voor mij hoor, had hele leuke TL verlichting in m'n pashokje, een wat strakkere jurk, en wat zag ik daar?! De sinds vorige week ontdekte cellulitus op m'n billen & heupjes, affijn deze jurk dus nog even terug gelegt.... :)

    Maar ik ben dus zoekende.. ;)
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hihihi...als het weer nou ook nog meewerkt kan je hem nog aan ook ;)
    Ik heb echt zo'n zomerjurk gekocht en hem jaja..al 2x aangehad!
    Hoop het geld er nog wel uit te halen hoor....ZONNETJE!
    Maargoed, de zomer is nog niet voorbij en frummel nog niet geboren dus we houden hoop.

    Leuk hoor...dat je nu ook andere dingen aandoet. Het klopt ook wel wat je zegt hoor, met mooi buikje staan hele andere dingen je leuk.

    Vrolijk blijven shoppen...het is immers een mooie tijd in je leven (als je geluk hebt).

    Elmo
     
  4. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ja daar zeg je wat, het ZONNETJE...ach ik vind het wel prima eigenlijk zo enne misschien krijgen we wel een heeeeeerlijke Indian Summer...

    (en ik koop m'n zomerjurk dus lekker afgeprijst.. ;) )

    Xx
     
  5. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    2 lange spijkerbroeken underbelly model
    3 rokken waarvan ik er 2 regelmatig draag
    2 truitjes zonder mouw (zwart en blauw)
    2 truitjes een met korte mouw een met lange
    een wikkeltruitje
    2 jurken
    6 buikbanden

    mijn oude gaderobe bestaat voornamelijk uit strakke broeken, korte rokjes en sexy topjes maar ik denk dat die verlopig nog wel in de kast blijven liggen.
     
  6. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Hmm ik heb sowieso tot ergens denk 20 weken gewacht me thet kopen van zw-kleding
    alles paste gewoon.. dus tja dan doe je niet moeilijk.

    ik was ook half jaar voor ik zwanger werd zo'n 20kg afgevallen.. dus meeste broeken die ik had hadden wel wat rek in de breedte *grin*
    toch is de broek die ik vlak voor mn zwangerschap kocht.. favoriet gebleven tot ergens 20-21 weken

    toen zat het ineens niet lekker meer.
    dus zaterdags wezen shoppen..
    1 grijze nette broek (c&a)
    1 zwarte nette broek.. zelfde model oo van c&a dus

    en qua shirtjes kon ik niets vinden.. maarja zo erg was mijn buik niet gegroeid dus nog tijdje gewoon wat wijdere shirtjes uit de kast gedragen
    vooral spaghetti-shirtjes van LIV zaten ultiem lekker en pasten prima.

    Na verloop van tijd nog maar eens bij de prenatal wezen neuzen en met moeite daar 1 zwart shirt en sweater met rits en capuchon gekocht.
    als je niet houdt van bloemetjes en andere drukke motiefjes zoals strepen of stippen.. ben je snel uitgewinkeld lijkt het :(

    de sweater draag ik meestal als jas
    zo koud is het niet tenslotte.
    het zwarte shirt draag ik het liefst elke dag.. maar helaas moet het af en toe gewassen :)

    En vorige week zat mijn grijze broek in de was.. en de zwarte zit ietsje strakker
    dat irriteerde me zo! dat ik in de lunchpauze naar miss etam ben geweest en daar een nieuwe witte en zwarte broek gekocht heb.
    Ook heb ik bij de P&K inmiddels een leuk roze gestreept blousje gekocht.

    En eh.. nog ergens een nzwart zw-shirtje
    Verder passen de LIV-shirtjes inmiddels echt niet meer.
    band van de nieuwe broeken is lager.. en dat is geen gezicht :)
    Maar vond nog wel 2 oudere shirts in de kast die ik nooit gedragen had maar ruimschoots lang zat zijn.
    en dankzij hoop gewichtsverlies ook wijd zat :)

    totaal aan zw-kleding dus nu eh..
    4 broeken (waarvan inmiddels 2 die voornamelijk in de kas tliggen)
    1 rok (geen idee wanneer ik die gekocht heb eigenlijk maar hij zit erg lekker)
    2 shirts
    1 sweater
    1 net blousje
    oh en ik vergeet mn spijkerbroek..

    plus nog 4 shirtjes en 1 rok uit mijn oude garderobe die gewoon nog leuk staan.
    ook draag ik mijn gewone colbertje nog wel regelmatig.. die hoeft tenslotte toch niet dicht.

    ben nog even op zoek naar leuke slippers of iets dergelijks.. wnat droeg altijd laarzen onder mn rok maar de laarzen zijn overleden :(

    wil er nog wel wat bij hoor.. wnat je wil ook niet steeds hetzelfde aan
    maar moet niet te veel kosten want tja.. over 2 maandjes hoop ik het niet meer aan te hoeven :)
     
  7. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    met 13 weken gekocht en vooral de broeken zaten goed kon mijn andere zwarte broeken ook wel aan maar mijn spijker broeken passen niet meer vast.
    en nu met 17 weken altijd wel aan (de broeken dan)
    3 broeken (2 witte en 1 zwarte)
    4 t-shirts
    1 hemdje
    1 buik band
     
  8. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb trouwens ook nog een fijn wit pak gekocht bij prenatal, yogingpak effect en deze zit heerlijk
     
  9. Smeetje

    Smeetje Bekend lid

    28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik heb volgens mij best veel positiekleding gekocht....
    Ik heb 2 linnen broeken, 2 spijkerbroeken, 2 rokjes, een joggingbroek en een 3/4 broek en verder nog 4 positie-hemdjes. Ik moet er op mijn werk altijd netjes uit zien en om elke dag hetzelfde aan te doen vind ik ook niet zo leuk....
    Heb het meeste bij miss etam of otto weg en de prijs valt heel erg mee. (uitverkoop)

    Dit zal de laatse zw.schap misschien niet zijn dus kan het dan volgende keer ook weer aan en we ruilen het ook altijd met vriendinnen als er eentje zwanger is!
     
  10. Chrisje79

    Chrisje79 Fanatiek lid

    10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Eh, ff denken hoor... Wat ik aan positiekleding in de kast heb hangen:

    - 1 jeans lang (mamalicious € 24,99)
    - 1 jeans net over de knie (H&M mama)
    - 1 zwarte en 1 witte linnen broek (Miss Etam)
    - 2 longsleeves (Promiss, helaas gestopt met positiemode)
    - A-lijn shirtje (H&M mama)
    - Tuniekje (Miss Etam)
    - 2 t-shirts korte mouw (in de opruiming bij Miss Etam)
    - Leuk knalroze strak shirtje met korte mouw (opruiming Promiss)

    Dat was 't wel geloof ik... Heb alleen nog wel ff gekeken op de site van h&m bij de positiemode en zag daar een erg leuk jeansrokje en een paar voedingstops voor straks... Toch nog maar wat bijshoppen denk ik, hihi!

    Chris
     

Deel Deze Pagina