Gebruikt iemand van jullie druppeltjes voor je kleine om beter in te slapen? Benjamin heeft nog al eens moeite met inslapen en wordt dan erg onrustig, huilen, wil zijn speen niet, kan zijn draai niet vinden, etc. etc. Tijdens zijn 'tandjes-tijd' kwamen we erachter dat het goed hielp om een paar chamodent druppeltjes te geven op dat moment en dan sliep hij wel rustig in, dan pakte hij zijn speen wel. Maar ja... momenteel geen tandjes voor zover ik kan zien, dus om dan chamodent te blijven geven? Wat geven jullie?
o die ga ik dan ook proberen, ons zoontje slaapt ontzettend slecht. heb voor volgende week ook al een afspraak bij de ostheopaat staan omdat we echt niet meer weten wat we moeten doen. ik ga zo gelijk zo een sleepzz siroopje halen. hij heeft vannacht slecht geslapen en nu wilt hij ook al niet slapen het is niet normaal meer hij heeft donkere kringen onder zn ogen, bij mij lijkt het op een permanente zonnebril pfffff en hoofdpijn dat ik krijg van zo weinig slaap, terwijl hij de hele dag bomvol energie zit.
Dank voor de tip! Heb even gegoogled, maar klopt het dat je die pas vanaf 1 jaar kunt gebruiken? Dan zou het nog niet mogen voor Benjamin namelijk... @ lennylenn: wat naatje dat je zoon zo slecht slaapt! Word je echt niet vrolijk van...
ja dat staat er geloof ik wel op dat het vanaf 1 jaar mag. Weet eigenlijk niet op welke leeftijd we begonnen zijn met de siroop bij Owen........ Anders dan overleg je met je huisarts of je het Benjamin mag geven. Je moet toch wat he Chamodent mag je trouwens gewoon wel door blijven geven hoor. Ben tijdje geleden met Owen naar de homeopaat geweest en die schreef toen chamomilla voor tegen onrust. Is ongeveer hetzelfde als Chamodent maar dan wat sterker. En ik mocht dat zo lang geven als nodig was. In principe is het Kamille en dan met wat hulpstoffen erbij.
yessss ik heb de sleepzz gevonden! hoop dat het hier ook zn werk doet vanavond. hij en wij ook zijn toe aan een goede nachtrust
@mamamarije: Kindival van VSM mag vanaf 0 jaar. Is bij onrust en slapeloosheid, helaas wel in tabletvorm maar deze tabletjes schijn je wel fijn te kunnen maken (staat in de bijsluiter, heb er zelf geen ervaring mee).