Hoe zijn de meubels van Leen Bakker?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnestraal2, 2 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zon tuinset heb ik ook.. was tig keer behandeld etc en kon tegen weer en wind.. 4 jaar geleden gekregen voor ons trouwen.. het valt gewoon uit elkaar..

leenbakker vind ik de kwaliteit niet goed.. ze hebben natuurlijk wel keer dingen die wel oke zijn, maar merendeel is spaanplaat met plastic laagje erover.. als je er weinig voor betaald zou ik zeggen verwacht er dan ook niet teveel voor..

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    De kledingkasten hebben het een jaar of 5 uitgehouden..
    De rest van de spulletjes, tafeltjes, bureaustoelen etc. Waren na 2 jaar al af!

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wij hebben alleen 2 kasten van de leen bakker en die doen het prima, we hebben ze nu 1 jaar, weet natuurlijk niet hoe lang het duurt voordat het vervangen moet worden.

Zelf zou ik er nooit een bank kopen want dat is gewoon iets waarvan ik het niet vertrouw. Zitten we vaak op en moet van goede kwaliteit zijn.

4. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    ik denk idd dat het ligt aan welke serie meubels je koopt.

Wij hebben 3 jaar geleden een hele serie meubels gekocht. Bij het inelkaar zetten viel me al op dat de kwaliteit van de onderdelen er degelijker uitzag dan wat ik van ze gewend was.
    Het ziet er nog heel goed uit, misschien een paar krasjes, maarja hier wordt ook geleefd dus ik vind het nog netjes.
    De hoekbank van de Neckermann die toen ook gelijk besteld is, is er een stuk slechter aan toe.

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.045
    2.913
    113
    't Gezellige Brabant
    Alle waar naar z´n geld. Het kost natuurlijk ook niet veel daar. Gebruiksmeubels als bijv. stoelen, banken e.d. zou ik daar niet kopen. In het verleden gehad, echt rommel. Maar dingen als bijv. kasten hebben hier weinig te lijden. Die zou ik wel aandurven, al koop ik mijn meubels toch liever ergens anders. Wij hebben trouwens nog wel 1 boekenkast staan. nog steeds goed, heeft ook al een verhuizing overleefd.

6. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Wij hebben een eettafel van de Leen Bakker gehad, nooit iets op aan te merken gehad eigenlijk.
    Uiteindelijk weg gedaan omdat we een andere smaak kregen.

7. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Om te huilen. 1x maar nooit weer.

We kopen af en toe wat bij de jysk. Ook niet heel duur en ik vind de kwaliteit een stuk beter!

8. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Wij hebben in zomer 2008 een set bij Leen Bakker gekocht: dressoir, barkast, salontafel, eettafel en 4 eetstoelen (leder look).
    De eettafel is het enige dat nog heel is.
    Het dressoir is verbogen, je ziet dat de zijkanten hoger zijn dan het midden.
    De deur van de barkast was niet recht te monteren.
    De poot van de salontafel is eind 2011 afgebroken.
    De bekleding van 2 van de 4 eetstoelen is gescheurd.

Al met al kopen wij er geen grote meubels meer. Wellicht hier en daar een dekbedje maar dat was het.

9. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    mijn ouders hebben er hun meubels vandaan en die zijn na jaren intensief gebruik nog steeds goed.
    Ik zou als ik jullie was ff in de winkel gaan duwen/trekken aan de meubels. Ff kastdeurtjes voelen enz. Dan verneem je de kwaliteit wel. Banken vind ik daar ronduit slecht. Harde banken waar je de vering doorheen voelt.

10. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    de tafel voelde echt stevig aan dus denk dat we hem gaan bestellen.

11. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ons bed en nachtkastjes komen van de Leen Bakker. We hebben ze nu een jaar en zijn goed tevreden. Ook het matras komt er vandaan.

12. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wij hebben een eetafel en afgezien van de krassen van de kinderen is het na 5 jaar nog steeds perfect

13. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Wij hebben onze banken daar vandaan en die zijn wel fijn, hoewel het wel de enige banken waren van de collectie die we lekker vonden zitten. En we hebben ze pas een half jaar dus kan zijn dat het nog mis gaat ;), maar verder wel tevreden :).

14. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik heb exact dezelfde salontafel. De lades zijn hier prima!

15. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Wij hadden onze eerste meubels daar vandaan.
    Na 8 jaar hebben we ze weg gedaan,niet omdat ze versleten waren
    maar omdat we toe waren aan iets nieuws.

Voor het gemak alles besteld bij de meubelzaak hier in de buurt.
    Was het stomste wat we hadden kunnen doen.
    We hebben het nu 2 jaar en het ziet er nu al niet meer uit.
    En het was eens zo duur.

De volgende keer en zeker nu met de kids gaan we toch maar
    weer naar de Leenbakker.

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Wij hebben het nu 4jaar, echt niks mis mee, behalve wat krassen.
    Alles is gewoon nog heel stevig, op dressoir heeft een grote terrarium gestaan, nou je ziet er niks van!

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier de bank van Leen Bakker. Staat nu 5 jaar in de huiskamer en zal nog wel even blijven staan.

18. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties we zijn eruit en gaan morgen de tafel bestellen ben benieuwd maar ga er van uit dat hij gewoon goed is

19. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Ik heb een dressoir, en me lades pl***** er gewoon uit :x

Deel Deze Pagina