Mijn vriendin en ik hebben een aantal zwangerschapstesten gedaan. Hoewel ze pas 6 dagen ( vandaag ) over tijd is. Lijkt er een wel positief te zien. Zelf zien we wel iets, maar of het ook iets is? Kunnen jullie misschien kijken? ==> http://www.hullus.eu/test.jpg een aantal mensen die ook hebben gekeken zeggen ook dat ze wat zien. Op de dag dat ze die test heeft gedaan was het streepje heeel licht. Nu 2 dagen later nu die droog is zie je hem wat beter. Ze heeft nu ook al ruim 3,5 week een positieve ovulatie test. Tevens ook een beetje ander gedrag, veel eten, misselijk en heel veel zin in uien - Hamburger speciaal - Bitterbal met ui, Bruine bonen met ui haha. Ongeveer 1 week terug had ze ook licht roze druppels in haar boxer. Tevens af en toe wat krampjes. Dokter wilt in elk geval geen test doen cq. bloedtest, die heeft haar doorgestuurd naar een verloskundige. Waar ze 29 september terecht kan. #onzekerheid
Vind de foto erg onduidelijk hoor, en daarbij de controle streep ook te ver op zij! Heb je niet een betere foto? Voor nu zeg ik negatief
Vind hem erg dun die streep. Zou morgen nieuwe doen eerlijk gezegd en dan niet lang wachten voor een foto. Deze foto is erg geel, misschien teveel urine gebruikt. Zou willen zeggen gefeliciteerd maar met deze test twijfel ik hoor
Vind het persoonlijk eerder een indroogstreep. Hoelang is ze al gestopt met de pil en hoe waren de cyclussen hiervoor? Je geeft aan dat ze al drie weken positievr ovulatietesten heeft. Hoe zien deze eruit? Is de test streep wel donkerder dan de controle streep. Want een gewone streep is niet positief
Wij twijfelen ook. Vandaar dat we het hier proberen. Ze heeft wel een beetje de klachten. Maar dat wil ook niks zeggen. We hadden een Clear blue test gedaan echter was deze ook negatief ( 2 x ) en de ovulatie testen blijven maar positief.
De test was zo te zien al helemaal opgedroogd toen de foto werd gemaakt. Ik zie wel een streepje, maar kan er eigenlijk weinig over zeggen. Ik zou even nog een andere test doen, bijv kruitvat 2 voor 5 euro.
Kan je ze laten zien dan? Alle testen geven namelijk streepjes, alleen de donkere die gelijk is aan de controle streep is positief..
Ik zou zelf een kruidvat halen 2 voor 5 en 2 uur urine ophouden en dan testen en anders morgenochtend testen met ochtendurine.
Deze testen worden steeds geler naarmate je langer wacht en dat droogt er een zogenaamde indroogstreep in. Denk dat ie negatief is helaas. Een positieve test zie je echt een (licht) roze streepje als de test nog nat is en een witte achtergrond heeft
We hebben even de testen naast elkaar gelegd, de absoluut negatieve en ook de gene die wel iets vertoont van een streep. De gene waar ik een foto van heb geplaatst is ook echt de enige waar wij een streepje of iets op zien. Daarom zitten we een beetje te twijfelen, ook met het geen dat ze steeds misselijk is en de licht roze druppels. Hmpf.. onzekerheid wat een ellende haha.
Is frustrerend inderdaad maar hou vol moed he!! En die ovulatie testen zijn altijd positief he? twee streepjes alleen moet de streep net zo donker zijn als de controle streep, dat is dan vlak voor het eitje springt!
Okay dus de test streep is donkerder dan de cotrole streep? Hmm dat is wel vreemd idd. Welk merk hebben jullie gebruikt? Het kan zijn dat het eitje wel wil springen maar dat dit om bepaalde reden niet lukt en dan kan je positief blijven testen met de ovu testen. Het is zo dat je niet gelijk een regelmatige cyclus hoeft te hebben he? Dit kan echt wel een half jaar tot een jaar duren of helemaal niet. Maar ik hoop dat er toch een wondertje in zit