Ik vind ze echt echt echt bagger. Voor peuters maakt merk me niet zoveel uit maar vooral bij baby’s die vaker plassen en gevoeligere huid hebben, veel kruipen etc. nee bah erg teleurgesteld. Ik haat het om toe te geven dat grote merken het beste zijn maar pampers wint dik. Ik vind zelfs nog de AH luiers fijner dan Zwitsal.
Aii dat zegt wat! Jammer zeg. Dan doe ik het maar niet. Ben idd ook fan van pampers. Momenteel Etos woezel en pip en die zijn ook fijn! AH vond ik niks.
Ik vroeg het mij ook af! Maar ik ga ze niet eens meer proberen. Hier kruidvat luiers en bevallen super goed pampers zijn ook prima.
Ze zijn geldverspilling. Hier toevallig een paar als proef mee gekregen bij de etos maar ze waren echt bagger. Dan zijn die van de kruidvat beter.
Misschien domme vraag...maar zijn die Zwitsal luiers dan ook geparfumeerd met het typische Zwitsal geurtje?
Ik heb geen geurtje gemerkt, had net een pak toen ze op de markt kwamen hopende op de ideale luier. Nouuuuuu pak is naar de kdv gegaan en ik ben heel snel terug gegaan naar kruidvat. Het is dat een vaste/smeuuige poepluier t nog houdt maar anders had ik gezworen dat ze geen luier aan had. Structuur vind ik niet fijn, pasvorm niet denderend en ze lekken enorm door, dat is met die van ons in elk geval al een uitdaging maar daar wordt ook veel over geklaagd. Pamper vindt ik zelf fijner qua pasvorm en structuur maar de kleine lekt er dwars doorheen, absorberende vermogen is te klein voor onze gup (of hij is te langzaam, dat kan ook) en ik vond m wat dampig aan de buitenzijde. (we hebben ze in alle soorten gehad van pamper, geen succes hier) Kruidvat vind ik zelf minder prettig qua structuur, pasvorm is oke en redt t net qua nachtelijke plasluier. Maar in de regel blijft ze droog ookal is t een fanatieke buikslaper die mega veel plast ineens dus het is ook lastig. Nu toevallig een paar nachtjes achtereen doorgelekt van de week, maar dat is eigenlijk al maanden niet meer geweest (mt 5 nu meegenomen ipv 4+ voor de nacht).
Ik heb er eerlijk gezegd geen problemen mee. Dochter is nog nooit doorgelekt, bij zowel zwitsal als kruidvat niet, maar ze plast (en drinkt) ook niet super veel. Heb doorgaans kruidvat, maar als de zwitsal luiers goed in de aanbieding zijn haal ik die. @HvO, er zit een verpakt geurzakje in die je zelf tussen de luiers kan leggen als je dat wilt. Ik vind ze vergelijkbaar met kruidvat, maar heb nog nooit pampers gehad, vind dat echt zonde van m'n geld, als kruidvat voldoet. Etos vond/vind ik dan wel weer minder, wel jammer want vond de woezel en pip erop wel erg leuk, maar dochter had kletsnatte billen en vond de luier aan de buitenkant ook vochtig aanvoelen.
Mijn zoon heeft geen natte billen bij Etos. Ze voelen idd aan buiten kant iets vochtig maar geeft niet af ofzo. Niet hinderlijk vind ik
Ook een slechte ervaring met maatje 1 en 2? Die verwissel je vaak en er word nog niet zoveel geplast (anders ga ik balen want ik heb er al een paar klaar liggen)
Ik vind het best fijne luiers. Er zit geen Zwitsal geur aan de luiers. Er zit wel een geurbuideltje in die je bv in de kast kan leggen. Ik wissel deze luiers af met die van de pampers ligt er maar net aan welke in de aanbieding zijn. Die van de Kruidvat krijgen mijn kinderen vanaf maat 4 steeds luieruitslag. Bij Zwitsal en pampers geen problemen mee gehad. Bij mijn dochter moet ik iedere luier na 2 bekers drinken verschonen maakt niet uit welk merk. Ik heb maat 4+ voor mijn zoon en maat 5 voor mijn dochter. Hoewel zij ook nog in 4+ past maar dan moet ik de luiers na 1 beker alweer verschonen. Ze plast best veel.
Wij hebben de maten 4-5-6 en zijn er erg tevreden over. Lekkere zachte luier, niet zo stug en papierachtig als sommige andere merken. Alleen als de jongste langer dan 12 uur slaapt dan lijkt de luier nat te zijn, of een beetje klam. Maar dat lijkt zo, hij is er niet mee doorgelekt. Wij zijn niet merktrouw. Halen waar luiers in de aanbieding zijn.
Ik vind ze prima. Heb nu maat 3. Het bijgesloten geurzakje leg ik steeds tussen de kleding in de kast.
Had een doos maat 2 gewonnen... Verschrikkelijke luiers, ben blij dat ik er niet voor had betaald. Ik bleef verschonen door lekken.
Hier geprobeerd met zoon van toen ongeveer één jaar oud. Het arme kind had nog nooit luieruitslag gehad, maae maar met zwitsal luiers tot bloedens toe . Bij de jongste nog eens geprobeerd, kleiner maatje. Maar die lekten steeds door. Ik ben blij dat ze op zijn, ik hoef ze niet meer.