Hoi allen, Mijn zoon van 9 weken heeft een zwangerschapsstreep.. het is er een van een tweeling en me dochter heeft t nier en verder geen enkel van me kinderen heeft het ooit gehad? Iemand ervaring ermee? Trekt t weg? Komt het door hormonen? Gr d
Ik heb het zelf al zo lang ik me kan herinneren, begrijp daarom ook niet waarom het zo wordt geassocieerd met zwangerschappen... gek genoeg vind ik er niks over los van zwangerschap of bv na de bevalling. Maar het kán door oestrogeen komen, en dan kan het ook weer wegtrekken.
Mijn oudste dochter is er ook mee geboren, uiteindelijk is het weggetrokken (heeft wel lang geduurd voor het echt helemaal weg was). Toeval of niet, maar ik heb zelf ook alleen die streep gehad tijdens de zwangerschap van de oudste. Bij de tweede en bij mijn huidige zwangerschap geen streep te bekennen.
Mijn jongste van 8 heeft het ook, altijd al gehad volgens mij. Ze heeft op haar rug ook wat donkere haartjes, weet niet of dat ermee te maken heeft. Wij zijn allebei 100% Nederlands voor zover we weten maar bij haar lijkt er wat buitenlands bloed in te zitten ofzo
Oh haha dus hoef me geen zorgjes te maken vind t ook super schattig om te zien. Bedankt voor de reacties