Hoi, Mijn man en ik komen er niet uit. Gelukkig is het aantal nu terug gebracht naar 3 mogelijke namen, maar we zijn verdeeld qua naam: mijn man: 1- Christian 2- Ruben/ Jorrick Ik: 1- Ruben 2- Jorrick/ Christian Voordeel van Christian en Jorrick is dat de naam niet héél vaak voorkomt (dat is ook de reden dat mijn man Ruben niet op 1 heeft), maar Ruben vind ik zelf wel een leuke, stoere naam. Welke naam zou jouw voorkeur hebben?
Christian vind ik erg leuk! Ruben is ook echt super maar wel errug populair! Jorrick vind ik persoonlijk de minste maar het zijn allemaal mooie namen!
Ik zou Christian nemen. Ruben komt idd echt veel voor. En ik vind Christian ook wat stoerder klinken, zeker als je het afkort naar Chris. (maargoed dat is de vraag of je dat wil natuurlijk)
Ruben of Christian. Maar heb gestemd op Christian. Dit omdat je zelf schreef dat Ruben wel erg vaak voorkomt.. Christian kan misschien nog afgekort worden in Chris?
Ruben hoor je inderdaad veel, christian is niet echt mijn ding, heb daarom gekozen voor jorrick. Hou wel van apartere namen.
Ik vind Ruben (of: schrijfwijze Rubin???) wel heel leuk maar komt inderdaad veel voor. Christian op 2.
Ik vind Ruben een hele mooie naam. Christian vind ik matig. Jorrick vind ik niet mooi ... klinkt heel hard. Ik weet niet of je het belangrijk vindt, maar Ruben was wel één van de broers die Jakob in de put gooide (Bijbel)
Ik vind Ruben juist geen stoere naam. Beetje soft, Christiaan veel stoerder en dan kun je dat eventueel afkorten naar Chris.
Ruben. Christian op 2. Ik vind alle 3 de namen veel voorkomend en dus zou ik dat niet meewegen. Gewoon gaan voor de mooiste: Ruben
Ik vind persoonlijk Ruben het mooiste. Maar Christian kan ook heel goed, vooral als je wilt dat de naam niet zo heel veel voorkomt. Ik heb zelf niet zo veel met de naam Jorrick.