Hallo, Ik had een vraagje: Een tijdje geleden had iemand een site waarop je kon zien in welke ziekenhuizen er ruggenprikken enz gegeven werden en of dat dan 24/7 kon of alleen tijdens kantooruren of op afspraak. Weet iemand nog welke site dat was?/ Groetjes Shaas
Dit is inderdaad te vinden op de site die valhalla aangeeft. Bespreek het met je vk/gyn. Je bent niet de enige met dit verzoek hoor!
ja ik had eergister de intake bij de vk en toen vroeg ze in welke ziekenhuis ik wou bevallen, dus ik gaf toen maar het ziekenhuis waar ik altijd al ben geweest. Maar hoorde dus van een vriendin dat ze daar moeilijk ruggenprikken geven..
wij hadden ook hierom een ziekenhuis uitgezocht (ikazia ziekenhuis Rotterdam) waar dit 24/7 mogelijk is. Maar de gyn in het Ikazia zei dat dit niet klopte..... Ik heb uiteindelijk geen pijnbestrijding gehad, omdat ik met volledige ontsluiting aankwam in het ZH . Vraag het anders voor de zekerheid even na bij het ziekenhuis zelf
Dus in Nederlandse ziekenhuizen is niet 24/7 een anesthesist aanwezig? Goh... Ben ik blij dat ik in Belgie woon