Het gaat nu misschien langzaam, maar straks vliegt de tijd voorbij! Ik ontdekte in de 8e week dat ik zwanger was, dus die eerste 8 weken heb ik geen zorgen gehad. Maar zelfs de tijd daarna leek het maar te duren en te duren. Wat ging de tijd traag! Ik maakte me zorgen of het allemaal wel goed zou gaan daar binnenin me. Wat hielp bij mij, is zo'n fotoboek kopen waarin je kunt zien hoe je kindje (als embryo, later naar foetus) eruitziet van dag tot dag. Ook speurde ik het zwangerschapsforum af naar informatie, want ik wist helemaal niets van zwangerschappen. Ik kocht ook tijdschriften over zwangerschap e.d. en had nog twee informatieve boeken in huis. Zo ben ik de tijd doorgekomen. En nu op ruim 29 weken vliegt de tijd. Ik voel de bewegingen en de schopjes en aangezien dit waarschijnlijk m'n enige kindje wordt, wil ik hier extra van genieten. Veel succes met je zwangerschap en ik hoop dat je wat afleiding en rust kunt vinden die eerste tijd. Geniet ervan!
Haha 'gewoon' uitzitten... Je kunt toch niks anders doen en uiteindelijk gaan de dagen toch vanzelf voorbij
'Gewoon' genieten! Het is zo zonde om je zorgen te maken. En het maakt ook niets uit. Natuurlijk is het ook fijn als de eerste 12 weken voorbij zijn. Maar ik weiger (ik zie dat wel echt als een keuze) om de hele tijd te peinzen over 'wat als?'. Genietse allemaal!!