Ik wil slapen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MMarianne, 18 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#1 MMarianne, 18 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2011
    ...ben zo moe!!!

Ben nooit echt een goeie slaper geweest maar nu is het wel heel dramatisch. Het in slaap vallen gaat eigenlijk wel snel, sneller dan voor m'n zwangerschap, maar vanaf m'n eerste wc-stop slaap ik niet meer...en dat is de ene keer om 1 uur, de andere keer 3 uur. Ik zal ongetwijfeld wel eens wegzakken maar voor m'n gevoel slaap ik dus niet meer, en word ik doodmoe wakker. Overdag ga ik wel eens op de bank liggen maar overdag slapen kan ik al helemaal niet.
    Heb ook vaak dat wanneer ik me omdraai het verschrikkelijk trekt in m'n buik, alsof er wat scheurt...met als gevolg dat ik bij elke draai wakker ben. En op een gegeven moment moet ik uit bed vanwege m'n rug, ben sowieso al rugpatiënt.

Ik ben vandaag echt helemaal op en huil om niks, gewoon van vermoeidheid.

Is dit een zwangerschapssymptoom en zo ja, wat is de prognose en is er misschien aan te doen...is er een slaapmiddel voor zwangeren of iets?!?

2. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat ook heel erg aan het begin van mijn zwangerschap, werd er echt gek van. Ook was ik heel gevoelig voor licht, en omdat we een heel slecht gordijn hebben werd ik meteen wakker zodra de zon op kwam.
    Het is gelukkig wel weer over gegaan, dus ik hoop dat dat in jouw geval ook zo zal gaan. Alleen helaas beginnen nu de andere problemen weer, aangezien mijn buik te groot begint te worden om op mijn buik te slapen, kan ik moeilijk in slaap komen omdat ik geen goede houding vind of word ik wakker als ik toch op mijn buik draai in mijn slaap.
    Ik denk dat het misschien ook een beetje een voorbereiding is op wat komen gaat, hoor wel vaker dat zwangere vrouwen veel meer moeite hebben met slapen.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je zou eens kunnen kijken of dormiplant van vsm werkt voor jou. Gewoon verkrijgbaar bij drogisten.

Deel Deze Pagina