Echt ik baal als een dolle. Ruim 2 weken geleden het sint kadootje besteld voor mijn lootje. Vorige week gemaild of het op tijd binnen kwam, ja dat ging lukken. Eergisteren, gisteren en vandaag gemaild en kreeg een uur geleden bericht dat t daar zo druk is dat ze het dit weekend (!!) Gaan versturen. Te laat voor sint dus en baal als een stekker. Zo super irritant, want ik kan het niet ergens in de winkel halen en ik wil niet iets anders nu halen (sowieso was dit het enige op dit persoon zn lijstje) Iemand hier een idee met een zelfmaak kado of gedicht om te zeggen dat de bezorgpiet niet is langsgekomen? Ooh en mn lootje is mn man. Dus zn kadootje stop ik gewoon in zn jas als hij binnen is haha.
Kunnen ze het niet op een andere manier versturen (express zending?). Je hebt 2 weken geleden gevraagd of het er op tijd kan zijn en vervolgens hoor je na nog eens 3x mailen dat het toch niet gaat lukken. Fijn dat ze het zo druk hebben, maar dan moet je je klanten ook geen beloftes doen. Natuurlijk kan er van alles fout gaan tijdens transport of zo, maar nu versturen ze het gewoon echt te laat. Niet netjes.
Dat heb ik ook gezegd maar helaas.. En dat zou vast kunnen als ik extra betaal, maar niet op hun initiatief
Ik zou wat beroerde eigenschappen uitvergroot benoemen in het gedicht en aangeven dat Sint daarom heeft besloten dat hij zijn cadeau later zal krijgen in de hoop dat hij het als waarschuwing ziet en zijn leven zal beteren.
Heb je nog dozen in huis? Maak een soort suprise met een ingepakte doos-in-doos-in-doos. En dan in de laatste een gedicht over bezorgpiet die de weg kwijt is. Dat het cadeau pas komt, als hij zijn schoen zet en elke avond liedjes zingt voor de Sint.
Het is je eigen man. Ik zou het gewoon zeggen en eventueel de mails laten zien. Zou hem dan wel nog iets kopen zodat hij ook een cadeautje heeft. Dat is dan iets tussen jullie en de rest heeft daar niks mee te maken.
Ik hoop dat je het als grapje bedoelt? Mijn vriend zou er echt compleet opstandig van worden namelijk
Een zak chips/chocolade/goede thee/fles drank/etc. als cadeau verpakken met een gedicht erbij dat terwijl hij hiervan geniet, hij nog even moet wachten op de bezorgpiet.
Eigenlijk weet hij al wel dat mijn lootje niks gaat krijgen. Daar hebben we het over gehad gisteren. Maar hij weet dus niet dat híj dat is
Ik had al een gespoten chocoladeletter van de bakker gekocht die ik hem eigenlijk zelf wou geven gewoon zo. Maar die geef ik m maar in de zak, hweft hij toch nog wat.
Hier hetzelfde probleem. Ik wacht nog twee dagen en anders ga ik een foto van het bestelde uitprinten en dat in een envelop met gedicht erop doen.
Ik heb een keer voor kerst een foto van het cadeau uitgeprint en er een knutselwerk van gemaakt, foto op karton geplakt met een lipje onderop zodat ik m rechtop kon zetten, toen diagonaal een schoenendoos doorgeknipt en een achtergrond gemaakt. Zo was het toch een echt pakketje onder de boom.