Hoe zijn jullie in het huishouden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mimi1984, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    huh? dus je laat alle vaat gewoon staan?

2. Onje

Onje Niet meer actief

een combi van 1 2 en 3 het ligt maar net aan mn bui.

Hoewel ik de laatste tijd wel iedere dag probeer te zuigen en dweilen. Aangezien ik 2 katten heb rondlopen die nogal wat haar verliezen en een heerlijk kwijlende baby op de grond. Wil ik graag dat de vloer schoon anders gaat L. haarballen ophoesten denk ik ;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja ik ook zo.

Ik ben trouwens de hele dag aan het opruimen eigenlijk...overal speelgoed.

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

In de vakantie boeit het huishouden me geen hol en zeker niet als het dit weer is... Ga een beetje met 30 graden staan stofzuigen ofzo nee hoor het loopt allemaal niet weg dus komt wel weer :D ik hou het wel bij hoor, tis niet zo dat er hier nu een laag zand ligt van 6 weken vakantie maar ik hou het niet zo strak bij als in de dagen dat het geen vakantie is.

Als het gewoon weer school gaan dagen zijn dan stofzuig ik iedere dag, dweil 1x per week ( of vaker maar ligt aan de viezigheid ) afwas doe ik niet want we hebben een vaatwasser en de was doe ik ook niet want dat doet me man :D

5. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Idem.

6. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Nummer twee. Maar als je het een ander zou vragen hoor je nummer 4. Ik heb het graag netjes/schoon geeft rust in mijn lijf en hoofd.

7. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Heel herkenbaar! :D

8. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Het gaat steeds beter... Ik was nogal een beetje erg lui, toen meer richting chaotisch (dan hier en dan daar) en nu krijg ik steeds meer discipline waardoor het allemaal wat beter verloopt en ik zelfs onverwacht bezoek zou kunnen ontvangen:)

9. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Manlief en ik doen het huishouden zo'n 50/50 dus dat is mooi verdeeld. Ik ben wel wat lakser in het huishouden dan hij....hij is meer van het poetsen en ik meer van het opruimen dus het is wel goed in evenwicht hier.

Maar nu ik hoogzwanger ben, doet hij wat meer in het huishouden dus hij neemt me gelukkig heel veel uit handen. Nu met deze hitte laten we allebei wel eerder wat dingen liggen........ik ga nu echt niet strijken of soppen e.d.......dan komt dan wel weer als het minder warm is........daar doen we allebei niet moeilijk over.

10. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    2 en 4
    Niet opgeruimd is geen rust maar af en toe te en moet ik me beheersen....en dat op e en boerderij
    :D af en toe wilde ik dat ik het iets minder had!

11. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Ik ben nummer 6 ik ruim het op en daarna wordt ik depressief dat de volgende dag weer van voor af aan kan beginnen....
    En dan ben ik een week van me padje en dan ga ik weer flink opruimen en zo gaat deze cyclus dag in dag uit door.

En waar ik echt gek van wordt is s'avonds eten bah ik haat koken.

12. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik wissel tussen 1,2 en 4.
    Momenteel veel 4 want ik heb redelijk last van nesteldrang de laatste tijd :D

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Eng netjes. Vanaf het moment dat ik wakker ben begin ik met poetsen en opruimen...

14. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Nummer 1,2 en 3 haha
    Verschilt per week ongeveer haha

15. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik ben een sloddervos eerste klas. Gelukkig is m'n man nog een beetje van het opruimen.

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Ik ben redelijk fanatiek, loop elke dag met de sopdoek in de hand

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik had het voor mijn zwangerschap soms zo druk dat ik er amper aan toe kwam.
    Fulltime baan als leidinggevende in een kledingwinkel, 3 avonden in de week werkte ik als thuiskapster.
    Dus liep qua huishouden wel eens achter de feiten aan.
    Tijdens mijn zwangerschap was ik letterlijk niet in staat om huishouden te doen.
    En nu mag ik niks vanwege mijn keizersnede.
    Daarom deed ik altijd veel opruimen en schoonmaken in vakanties.
    Nu met de kleine hoop ik het makkelijker bij te houden doordat ik nog maar 2 dagen ga werken :)

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dubbel en dwars 4...heel vervelend, ik kom alleen door mn werk er niet altijd aan toe maar dan ben ik ook heel chaggie.
    Ik heb ook lijstjes gehad die ik dan moest afmaken, daar ben ik mee gestopt (slaat echt nergens op).

Deel Deze Pagina