Mijn zoontje is drukker, opstandiger, huilerig, slaapt onrustig 's nachts, slaapt weer overdag etc. Wou zijn schoen helemaal niet zetten vanavond. Na het verhaaltje lezen in bed wou hij toch nog wel na een beetje aandringen van ons. Maar hij vindt het allemaal erg overweldigend en moet er niet te veel van hebben, geen Sinterklaasjournaal ook.
Normaal. Ze vindt het wel spannend als we echt naar Sinterklaas en (vooral) zwarte piet gaan kijken, maar ze is zeker niet lastiger. Overigens vandaag bij de intocht was ze wel even wat hyper, vrolijk, en ze liep ook een paar keer van me weg. Dat ik dr echt 2x flink heb moeten toespreken, want t was super druk. Maar dat was het dan ook. Sterker nog, ze speelt de laatste tijd zo goed zelf, ben dat helemaal niet van haar gewend. Zelf knutselen, leuke ideeen, rollenspellen. Heerlijk! Hopelijk is het geen fase, maar hoort t gewoon bij dr leeftijd En ik heb dr echt geen briefje in dr schoen gedaan daarvoor hoor! Vertel dr wel af en toe over Sinterklaas, uitleg bij de liedjes. Overigens is ze ook echt niet poeslief hoor. Ze kan nog steeds geregeld zeuren en niet willen meewerken enzo. Maar das wel normaal.
Mijn zoon is drukker dan normaal. Ook luistert hij erg slecht en is brutaal. Op de dag van de intocht was hij hyperactief, pffff. Echt zielig hij was bekaf 's avonds.
ik kan eigenlijk weinig merken aan de oudste [4jr] maar hij is een beetje zoals ik erg nuchter, dus denk dat het daar door komt. gister sinterklaas gehad op het werk van mijn man, dat vind ie wel heel leuk en doet ie leuk mee, maar zodra we weer thuis zijn, hoor je hem er niet meer over.
druk, moe en ongehoorzaam! ben blij dat het 6 december is! Grote mond, mega druk, luistert nergens meer naar... en heel heel vroeg wakker steeds