6 mnd en met waterpokken in het ziekenhuis!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juenco, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai!

Even van me afschrijven! Mijn dochtertje van 6 maand kreeg afgelopen woensdag 2 vlekjes, die leken op de waterpokken. Dinderdag waren het er meer en vrijdag nog wat meer. Ach jee, vervelend, maar ze had ook een klein beetje koorts, ook niet erg.

Gisteravond echter, kreeg ze 39,7 en de waterpokken werden erger. Vanmorgen had ze 40,2 en toch maar de huisartsenpost gebeld. Ze hebben ons ingestuurd naar het ziekenhuis. Koorts liep op tot 40,4.

Die blaasjes zijn echt gigantisch aan het worden. Ik vind het zo zielig, ze zit er héééélemaal onder, haar hele huid is stuk, in haar nek, op haar hoofd, op haar borst. De stukken huid die stuk zijn zijn op sommige plekken zo groot als een euromuntsuk.

Mijn kleine lieve vrouwtje...

Ze hebben haar nu in het ziekenhuis gehouden, want ze kan niet drinken, haar hele mond zit onder de blaasjes, waardoor ze veel pijn heeft met drinken. Nu maar hopen dat het met pijstilling toch beter gaat met drinken, anders moet ze aan de sonde...

zucht....moest het even kwijt!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ach, wat zielig zeg :( Heel veel beterschap voor je meisje! Ik ga heel hard duimen dat ze snel weer wat kan drinken!
    En sterkte voor jou, lijkt me erg moeilijk om je meisje zo te zien :(
    Dikke knuffel!

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ach jeetje zeg... Echt ontzettend zielig voor je meisje. Je moederhart breek in duizend stukjes als je dat zo ziet. Heeeel veel beterschap met haar.

4. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ach wat zielig.

Hoop dat t snel beter gaat en je dr snel weer lekker mee naar huis mag nemen.

Liefs Deb

5. Dejah

Dejah Lid

23 feb 2009
    51
    1
    0
    Beveiligingsbeambte
    Den Haag
    Wat erg!
    Beterschap met je kleine meid.

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Aah wat sneu zeg. Hopelijk verdwijnt het allemaal snel weer zodat ze weer lekker thuis kan zijn. Heel veel beterschap voor de kleine meid.

7. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ach dat kleine meisje, wat sneu :( veel sterkte en hopelijk is ze snel weer thuis.

8. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    ach ach wat sneu zeg........ veel sterkte en ik hoop dat het gauw weer beter gaat met haar!

9. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ah wat zielig, zo'n klein hummeltje. Beterschap en sterkte, wat moet het vreselijk zijn je meisje zo te zien. :(

Liefs Huismus

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wat zielig! Beterschap voor je kleine meid! Ik hoop dat ze snel weer beter is!

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jeetje! Wat ontzettend zielig! :( Heel veel sterkte! Ik hoop dat het snel beter is..

Ik had trouwens nog nooit gehoord dat waterpokken zo ernstig kunnen zijn...

12. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje, wat een heftige reactie op waterpokken. Nog nooit gehoord dit, maar wat zielig voor je meisje. En voor jullie natuurlijk, het is niet leuk om je klein schatje zo te zien.

Heel veel beterschap met haar.

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Sterkte met je kindje.:)

14. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Echt zielig zeg! Mijn dochter was ook best ziek toen ze met 5 maanden oud de waterpokken kreeg (maar lang niet zo erg als jouw dochtertje hoor). Ik heb een keer gelezen dat ze bijv. in Singapore al een vaccinatie voor de waterpokken hebben. Nou, van mij mag het ook hier al goedgekeurd worden hoor! Het is echt een rot kinderziekte. En dan die ellendige littekens daarna... (hopelijk valt dat bij jouw dochtertje mee). Heel veel sterkte en ik leef met je mee!

15. Tese

Tese Niet meer actief

Jeetje! Ik had nooit gehoord dat het zo erg kon zijn! Heel veel sterkte voor je meisje en ik hoop dat het snel beter gaat!

16. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    jeetje wat heftig zeg!

mijn vriendin wou laatst komen met haar zoontje die in contact was geweest met waterpokken.. ben blij dat ik het toch maar niet gedaan heb

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Juenco, hoe is het nu?

18. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    beterschap!

19. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    dit klinkt heel bekend onze dochter werd ook met 5 maanden opgenomen in het ziekenhuis omdat ze geen drinken meer binnen kreeg.
    en dan hoor je nog om je heen o waterpokken voor een jaar nou dan heeft ze er vast niet veel.
    nou je kan beter vragen waar ze niet zaten ze zat echt helemaal onder.
    onze dochter hebben ze via een sonde ors gegeven daar sterkte ze snel van aan ze werd woensdag opgenomen en vrijdag middag was ze weer thuis.
    heel veel beterschap met de kleine

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh jeetje wat klinkt dat ontzettend heftig zeg! Ik begreep niet zo goed waarom ze een vaccinatie tegen waterpokken overwegen, maar nu wel! Beterschap!

Deel Deze Pagina