Hoe zijn jullie oud en nieuw door gekomen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 1 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle is dwars door alles heengeslapen.. :D En hij heeft zelfs de hele nacht doorgeslapen zonder extra flesje! *doet vreugdedansje*

Hij is om 1.30 even wakker geweest, maar ik hoefde maar 2 keer te lopen voor zijn tutje en toen was het goed.

We hebben hem gisterenavond voor de eerste keer zonder wikkeldoek in bed gelegd omdat hij zich er toch steeds uitwurmt. Hij draait zich dan op zijn buik, en dat vind ik te eng met die doek bij hem in bed. Toen ik om 2.00 ging kijken lag hij heerlijk op zijn buik te slapen.. Ik hoop dat hij nu snapt dat hij 's nachts moet slapen.. :)

2. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Nina heeft ook heerlijk overal doorheen geslapen. Waren lekker thuis, met zn drietjes. Toastje, wijntje, onderuit gezakt oop de bank lekker tv gekeken. Hebben haar extra vroeg wakker gemaakt voor de laatste fles 22.15 ipv 23.00 uur zodat ze lekker diep in slaap zou zijn als het vuurwerk losbarst. Zijn om 00.00 uur allebei om de beurt even naar de buurtes gegaan voor een glas champagne en lagen heerlijk om 01.15 uur in bed.

We hebben haar vanochtend om 07.45 wakker moeten maken voor haar flesje en heeft daarna weer lekker verder geslapen tot 11.00 uur. Dus papa en mama hebben ook heerlijk uit kunnen slapen!

3. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Florine was 's avonds wakker, maar viel om 0.00 in slaap toen we haar jasje aantrokken.
    We zijn met haar naar de buren gegaan en mevrouw sliep overal doorheen,ook door de knallen van die nitraatbommen ofzo.

Ze werd pas wakker rond half 2 toen ik haar een schone luier ging geven..
    Daarna om half zeven en om half 10.

Linda

4. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Hoi allemaal!

Wij hebben maar afgewacht wanneer Arend wakker zou worden. Normaal maken we hem om 23 uur wakker, maar nu werd hij zelf om die tijd wakker. Ik heb hem gevoed en hem opgehouden tot kwart over 12. Toen was hij zo moe en heb ik hem naar bed gebracht. Hij ging gewoon slapen, hoewel de buren tot 1 uur flink hebben lopen knallen en nog lang doorgefeest hebben. Arendje heeft er lekker doorheen geslapen tot vanmorgen 7 uur. Net als iedere andere dag!
    Gelukkig nieuwjaar!

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ben jaloers....

Wij wonen in het centrum, en de hele avond al mortierbommen in de winkelstraat de ene na de andere. en gek genoeg is Dano daarvan maar 1x wakker geworden. maarr toen het losbarsste om 00:05 werd hij hysterisch wakker. we hebben hem geknuffeld, en daarna weer neergelegd. dat ging weer even goed om vervolgens weer huilend wakker te worden. hij is ook niet echt lekker dus dat speelde ook mee. vannacht om 1:30 toen wij naar bed wilde was meneer klaar wakker en wilde spelen. Nou dat gaat niet door dacht ik. dus heb een klein flesje gemaakt en die gegeven. vervolgens heeft meneer heerlijk geslapen tot vanochtend.

maargoed achteraf wel leuk om me zoon toch nog even gelukkig nieuwjaar gewenst te hebben vlak na twaalven hihi.

fijn 2008 allemaal!

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb Louise na haar flesje rond half 9 naar bed gebracht en 1 keer werd ze huilend wakker. Tijdens al het vuurwerk heeft ze heerlijk liggen slapen, pas daarna toen wij al in bed lagen is ze een paar keer wakker geweest.

Iedereen een heerlijk nieuwjaar toegewenst!

7. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

hier is het super verlopen..chedella was vanaf 23 uur wakker en wilde niet slapen. ze voelde dat er iets gezelligs was :)
    Ze had erg veel plezier en kletsen volop..rond half 1 viel ze in slaap. terwijl het vuurwerk hier echt hard en veel was!1
    Heerlijke avond gehad..we hebben met zijn 3 tjes een traan gelaten op ons gezinnetje..vorig jaar nog in de buik en nu al een heel meisje!
    we zijn zo blij met haar ;)

iedereen nog de aller beste wensen!

8. Niet meer actief

ayman is niet wakker geworden maar hij lag wel pas om 21.30 in bed normaal rond 20.00

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hier heeft sophie ook heerlijk doorgeslapen, en het heeft hier goed (illegaal hard) geknald hoor, maar mevrouw werd niet wakker. we zijn zelfs tegen 2 uur ff bij dr wezen kijken of ze nog wel ademde.. ze werd pas om 8 uur weer wakker.

10. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    chris is dan al wel 2,5 jaar en vond overdag het vuurwerk geweldig. Wij om vijf uur naar mijn broer en hij werdt al wat hangerig, toen is hij op de bank in slaap gevallen zonder eten want hij was echt niet lekker. Wij hadden gezegd dat als hij zou slapen dat we hem zouden laten liggen, maar omdat mijn nichtjes (5,7,7 jaar) wakker gemaakt werden werd chris ook wakker. Wij hem er toch uit gehaald en hij vondt de harde knallen alleen leuk als hij binnen mocht kijken en jawel hoor tien over twaalf begint hij te spugen en heeft koort. Toen zijn wij (in de dichte mist) toch maar gelijk naar huis gegaan.
    Nu is hij nog hangerig en kan je merken dat hij nog niet helemaal lekker is, ik denk dat het een combinatie met een buikgriepje en alle spanningen van de maand december is. Moet ook eerlijk zeggen dat ik nu wel blij ben dat het weer normaal gaat worden, zodat ons manneke weer in zijn normale ritme komt.

Iedereen een gezond en gelukkig 2008

knuffel
    conny

11. Ik heb de kleine van mij een paar minuten voor twaalf wakker gemaakt, en ze genoot van alle vuurwerk en geluidjes.Ze moest er eerder van lachen dan huilen(en we hadden nog wel een duizendklapper).

Wij vieren dit by the way op de Ned. Antillen. :)

12. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Het was hier echt heftig,er is zelfs zo 100 meter verder op eenexplosie geweest ( door kertsbomen brood ) even voor 00.00 ons raam golfde helemaal,ik schrok me echt rot,rende gelijk naar boven naar de kleine,niks aan de hand...gelukkig,bij vele ramen gesneuveld.
    Ze werd er een beetje wakker van maar sliep vervolgens weer heerlijk verder...had ik echt niet verwacht!

Groetjes,

13. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Bij ons ging het echt keihard, ze hadden een olievat in de straat gezet en daar gooiden ze van die illegale klappers in, niet normaal! Verder ook heel veel ander vuurwerk hier in de straat. En het gekke is: ons meisje van 4 weken heeft overal doorheen geslapen. Alleen om elf uur even wakker gemaakt voor de laatste voeding en daarna sliep ze zo verder tot 7 uur vanmorgen. Snap dr niks van. Maar wel lekker!

14. emmie

emmie Niet meer actief

hier ook niks aan de hand, was wel heel erg benieuwd hoe die er op zou reageren..maar niks dus, wij zaten bij de buren dus lekker dichtbij heb seff om half 2 wakker gemaakt, snel naar huis en daar sliep hij heelijk verder! Super baby!

En allemaal een spetterend nieuwjaar!

15. Niet meer actief

hier was het ook heel leuk:

ze werd rond 23.00 wakker en was ook echt klaar wakker en heel gezellig.. we hebben dus met haar afgeteld! echt super en ze ging ook pas om 01.00 op bed.. ze was me toch lekker aan het spelen hahaha alsof ze het wist!

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris sliep de hele avond al onrustig, dus om half 12 uit bedje gehaald, schone luier om, eerst getoast op het nieuwe jaar, jasje aan, muts op, met zijn allen naar buiten gegaan en genoten van het vuurwerk. Joris vond het geweldig! Ging eerst heel voorzichtig naar buiten toe, maar Joris begon gelijk te wijzen!

Was dus heel geslaagd! Joris vond het geweldig dus ik gelijk ook :D

17. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Thyron werd om klokslag 00.00 wakker en viel weer in slaap om 00.30.

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    we zijn naar vrienden gegaan met oud en nieuw. rond 10 uur was hij echt moe en wilde hij slapen. Heb hem in slaap gewiegd en is in het grote bed gaan slapen tot we naar huis gingen.

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb gewerkt met oud en nieuw,
    Om 0.00 uur zat ik dus helemaal alleen.
    Ik werk in een verpleeghuis).
    Mijn man en dochter waren thuis en kailynn is door alles heen geslapen.

Deel Deze Pagina