mijn man liet een bos rode rozen op mijn werk bezorgen met op het kaartje: Ik haal je op om 18:00 toen bracht hij me naar een mooi restaurant en mijn man had voor de hele avond (tot middernacht) dat restaurant afgehuurd, en daar zaten wij dan midden in het restaurant aan ons tafeltje met zijn tweetjes toen hij het welbekende doosje uit zijn zak haalde en mij (niet op zijn knieen ) ten huwelijk vroeg! wat een romaticus he
Wat heerlijk romantisch. Mijn aanzoek : We gingen uiteten, we waren toen 2.5 bij elkaar. Normaal wil ik altijd een toetje maar kon niet meer. Neemt hij wel een toetje... tja doe me dan maar een kinderijsje (ik vind het zelf ook niet leuk als ik alleen een ijsje bestel en hij niks) Kijk ik eerst aandachtig naar hoe zijn ijsje gerserveerd word, want tja, ik krijg n gewoon kinderijsje.... fout. Word er een enorm grote silveren dienblad voor me neer gezet (60x50cm) met in een hoekje n kinderijsje en verder een groote rose marsepeine hart met daarop in chocola: Wil je met me trouwen... Was echt super, ben toen mijn vriend om zijn nek gesprongen: natuurlijk wil ik met jou trouwen. We zaten alle 2 te bibberen. En van de zenuwen konden we alle 2 ons ijsje niet meer op. Was echt een mooi aanzoek Liefs Jodi
We waren in Cuba (Havanna) en bij de ondergaande zon, bovenop het dakterras van ons hotel met een achtergrondmuziekje, ging hij op z'n knieen! Zooooooooo lief!
hihi die van mij was alles behalve romantisch.........ik werk in een bruin cafe,ik was een zondag ochtend alleen aan het openen....vriend lief zat aan de bar te wachten....en omdat ik weigerde te trouwen voor ik gevraagd was zei die na het nemen van een slokje......nou wil je met me trouwen?dus alles behalve romantisch........
ik kwam thuis van een werkweek naar engeland en toen ik de deur opdeed... lagen er allemaal a4tjes elke 2 treden van de trap. Ik moest ze allemaal hard op lezen.. allemaal lieve dingentjes er op.. uiteindelijk moest ik ook nog de trap op naar de slaapverdieping, boven aan had ik al de slappelach.. verder het spoor volgen naar het bed, waar een groot blad lag met ik wil je wat vragen... ik draaide me om en hij ging op zijn knieeen hihihihi bibber stemmetje had hij zooooo lief!
* zucht * wat romantisch allemaal ik dacht dat mijn man gewoon een keer zou vragen tussen neus en lippen van joh zullen we trouwen, en dan zo droog naar me ouders zou gaan om "officieel" mijn hand te vragen(kortom niet romantisch) maar hij heeft me echt verrast baby als je dit leest seni cok seviyorum (hij leest ook wel eens stiekem hier mijn post)
Haha wat romantisch allemaal. Wij hebben het gewoon 'afgesproken' in bed. De een wou graag een kindje en de ander vond dat je daarvoor getrouwd moest zijn, dus besloten we het maar gewoon allebei te doen. Niks romantisch aan dus. Maar ja wat maakt dat uit als het de liefde van je leven is.
Mijn man had een hele lieve brief geschreven met onderaan de wel bekende vraag. Omdat hij die brief ,voor hij naar zijn werk ging, in de fruitmand had gelegt wist hij zeker dat ik die zou lezen. Ik heb de brief gelezen en na eveb bijgekomen te zijn heb ik hem een sms gestuurd met natuurlijk: JAAAAAAAAAAA! Meteen nadat hij de sms gehad had, belde hij me op om te vragen of die Jaaa als antwoord op zijn brief was....hihi hij was zelf helemaal onzeker geworden.. Het is niet op de meest romantische manier (behalve die lieve brief) en ook de manier van antwoorden niet, maar het past wel bij ons. We hebben elkaar nl via internet leren kennen. Dus voor ons was dit een passende manier.
We hadden net een nieuw huis gekocht en zaten daar in de vensterbank van ons oude huis over te filosoferen, gewoon lekker kletsen en ineens komen we allebei op het idee: Zullen we voordat we in het nieuwe huis gaan, zullen we dan trouwen? Nog nooit eerder over gehad, net thelepathie ofzo, en zo gezegd, zo gedaan, 4 maand later waren we getrouwd en in ons nieuwe huisje!
Wij waren met een groep vrienden in een restaurantje aan het eten en iedereen wist er al van, en ik had niets in de gaten. Ze waren de hele tijd bezig of ik niet naar de wc moest dus ja, uiteindelijk moet je dan toch. Toen ik terug kwam lag er een heel lief kaartje met een roos op mijn bord en mijn vriend op de knieen en met traantjes in zijn ogen... zoooo lief *zucht* Dus toen ik ja zei, begon de hele groep te klappen (iedereen kijken natuurlijk).
Lief en ik waren op vakantie en we wisten dat we ooit met elkaar zouden trouwen, maar wanneer... Geen idee! 's Avonds ging ik alvast naar de hotelkamer en lief liep nog even een rondje en vroeg na 5 minuten of ik even mee naar buiten kwam. Er was zo iets leuks dat ik echt even moest zien. Ik mee, ik mocht op het randje bij het zwembad zitten en lief keek onder de zonnebedjes. Hij moest even zoeken (was vergeten welk bedje...) Ik dacht nog, nou misschien zijn daar wel jonge katjes of egeltjes ofzo... Maar nee liefie had 3 rode rozen in zijn hand en ging op 1 knie. Hij vertelde dat hij heel veel van me houdt en graag z'n leven met me wilde delen of ik dat ook met hem wilde?!? Natuurlijk! Ben nog steeds blij en in love!
Ha, lin hier precies het zelfde we hebben het gewoon met de agenda gepland want we wilde op een vrijdag voor de vakantie trouwen het werd dus 24 febr. jl.
@Fleur dat zei die van mij ook maar als hij mij wilde hebben had hij geen keus (cultureel gezien) komt misschien nog wel joh!
Wij waren vorig jaar januari op wintersport.. En hij heef mij in de sneeuw gevraagd! Hadden het er nog nooit over gehad.. dus was totaal overdonderd.. normaal ben ik degene die ergens over begint! Anderhalf jaar later zijn we getrouwd.. op 2-6-06.. We hadden ook onze eigen site.. Zodat iedereen kon meegenieten! ik hoor het wel als iemand die wilt zien! We hadden alles erop en eraan! Was een fantastische dag! Tja.. en na wat maandjes verder zit je op deze site te bladeren hahaha! hoe leuk! Groetjes Wendy
ik ben in turkije gevraagd, alleen een beetje jammer dat ik het door had... hij moest ff plassen, dus hij gaat een restaurantje naar binnen, maar komt een juwelierszaakje naar buiten.... dus ik maar wachten op de vraag... .maar al wat kwam, geen vraag..... had ik me dan toch vergist? maar toen we uiteindelijk op het hotelkamer kwamen ging hij op zijn knieen
Oh oh, wat een romantiek allemaal! Wij hebben het gewoon 'besloten' nadat we een huis hadden gekocht. Niks geen rozen of aanzoek! Hihi ! Op 2 september 2005 zijn we getrouwd en nog heel gelukkig samen!
Jeetje wat romantisch allemaal. Mijn vriend wou me afgelopen februari vragen maar toen heeft zijn vader het helaas verpest.. gister waren we 8 jaar samen en zaterdag gaan we uit eten dus wie weet.... ( hoop er stiekem wel op) xxx