nou ik heb even de VK gebeld, moest van der even een paar uur een kraamverband in doen en dan even kijken wat het zou doen als ik beweeg en loop en dat soort dingen als ik dan vocht voel lopen moet ik weer even bellen,, hoop eigenlijk wel dat het me vliezen zijn, maar aan de andere kant ook weer niet want me man moet morgen afrijden voor ze vrachtwagen en dat kan niet geannuleerd worden zeg maar want dan is zijn baas het geld kwijt voor het examen, dus het mag eigenlijk pas vanaf morgen middag (A)(A)
hehehe lastig hoor maarja.. eh.. baby is toch ook belangrijk he weet je al wat het gaat worden? (en is het de eerste?) (ja ik ben heel nieuwsgierig)
het is ons eerste kindje en we weten niet wat het word dus het is nog allemaal spannend,, idd beebje is belangrijker,
Mijn vliezen braken in de keuken. Stond me boterhem te smeren en voelde iets knappen om half 11. Om 15:55 was ze er Het was een bevalling van nix. Zou het zo weer doen En het was vruchtwater van niks... Het was erg weinig wat ik verloor. Het kwam met kleine vleugjes zeg maar
Bij de eerste zijn ze niet spontaan gebroken, maar heeft de vk dat gedaan bij 9 cm ontsluiting. Alles kon dus netjes worden opgevangen in de po Geen geknoei dus, bij deze bevalling ben ik er erg benieuwd naar, ff afwachten dus....
Bij mij waren de vliezen gebroken toen ik overeind kwam in bad. Nadat ik me had afgedroogd kwamen er echt golven vruchtwater. Met vele lagen kraamverband in de auto gestapt, maar toen we in het ziekenhuis aankwamen had ik een doorweekte broek Volgens mij kreeg ik binnen 10 minuten nadat de vliezen waren gebroken al weeën. Ik wens je een voorspoedige bevalling
Smidags braken mijn vliezen toen ik de auto uitstapte. En geen weeen niets! ongeveer 30 uur later weeenopwekkers en 6 uur later was ie der. ik heb nu ook het gevoel dat het gaat beginnen met vliezen die breken! Ik ben benieuwd!
Mijn vliezen zijn doorgeprikt door de gyneacoloog in het ziekenhuis. Ze wilden niet vanzelf breken dus werd er ff in geprikt. Niks van gevoeld overigens. Wel toen ze gebroken waren want toen leek het alsof ik bij elke wee zat te plassen Maar toen ze gebroken waren ging het eindelijk snel.
Mijn vliezen zijn doorgeprikt door de verloskundige. Mijn weeën hielden er zo'n beetje mee op bij 8 cm ontsluiting. Na het breken van de vliezen ging het echter behoorlijk snel. Deed me trouwens wel pijn, want ze deed het net toen er een wee aankwam.
Ik was gisteren even bij de vk. de kleine ligt gelukkig nu ingedaald en dat voel je ook. Eigelijk gek dat het met de week kan veranderen, dus hoef nu ook niet meer gelijk te gaan liggen als het vruchtwater knapt. b.v. wel vroeg ze of ik steken had in mijn vagina. maar weet niet waarom ze dat vroeg heb het eigelijk niet gevraagt. heb wel heel veel druk onder in mijn buik en dat loopt naar benden, ik heb ook blaas ontsteking dus het verschil voel je niet als je steken hebt.
Bij mij zijn mijn vliezen spontaan gebroken... ik lag op bed en voelde een plop en ben gelijk mijn bed uitgesprongen en toen liep het allemaal langs mijn benen naar beneden dus kon niet missen! Maar mijn vliezen waren niet helemaal gebroken want toen de vk ging voelen was hij nog zo goed als dicht dus er zat alleen een scheur in! In het ziekenhuis heeft de vk ze goed doorgeprikt... En na de bevalling heeft ze goed gekeken en er zaten heel veel scheurtjes in! Dus heb meerdere keren mijn vliezen gebroken
Vliezen door vk gebroken, zonder dat nodig was, daarna meteen in weeenstorm terecht gekomen, dus dat gebeurd bij deze zeker niet weer! Laat maar lekker wachten tot het ECHT nodig is... Daarbij prikte ze een aantal keer mis VRESELIJK!
Ik werd 's nachts wakker, en dacht dat ik moest plassen. Ik stond naast bed en whoesjjjj (serieus), wat een water, gelukkig helder. Ik was 38.1 zwanger. Twee uur later kreeg ik weeen. Mij is verteld, dat als je baby is ingedaald, je niet hoeft te gaan liggen. Succes!
hier zeggen ze dat dat wel moet omdat als je baby nog niet is ingedaald en je vliezen breken, de baby naar beneden kan zakken en de navelstreng om zn nek heen kan gaan zitten.
ik lag op bed, zette de tv uit (jensen gekeken ), draaide om om te gaan slapen en ineens hoorde en voelde ik een stevige pijnlijke knak. Ik tegen mijn vriend au haha. hij meteen je water is vast gebroken. Ik" nee zal toch niet"en ja hoor het werd nat tussen me benen en toen ik opstond kwam de waterval haha. het was heel veel, helder water en na deze hevige waterval kwamen er bij elke stap die ik zette nog een flinke scheut achteraan en op den duur was het alleen nog maar flink druppelen. Mijn meisje was wel ingedaalt maar lag niet vast. toch mocht ik wel gewoon lopen en gelukkig maar want liggen, mag staan slapen ging echt niet met de weeen die iets na het vliezen breken kwamen. hier dus alles spontaan met net 39wk (eigen berekening 38wk2dg) en verloor ineens heel veel water. 14 uur later is ze pas geboren