Ik ben zo benieuwd of jullie zwanger zijn geworden van om de dag klussen of elke dag klussen of wat anders. Ik weet nl. niet wat het beste is. Om de dag of elke dag rond de eisprong en nu ben ik zo benieuwd wat voor jullie heeft gewerkt. Hopelijk willen jullie dat met me delen, word ik ook weer wat wijzer.
Euhm... nu zal ik wel echt heel verwend overkomen; sorry daarvoor... Ik had de voorgaande 2 maanden telkens op dag 11 een positieve ovu-test, en vermoedde dus op dag 12 mijn eisprong. Dus deze maand eigenlijk alleen maar op de avond van dag 11 lekker geklust (en een week daarvoor geloof ik, maar dus niet intensief om de dag ofzo...), even randjefietsen et voila! Dit ging dus wel heeeeel makkelijk, waarvoor ik mezelf zeer gelukkig prijs hoor, want meestal gaat het niet zo vlot, geloof ik...
Ik had de hoop opgegeven en we dachten er niet meer aan,vorige maand hadden we beiden een druk werkschema enhij is maar 2 weekends thuis geweest,en van die 2 weekends is er dan eindelijk een kleintje van gekomen. Na bijna anderhalf jaar.
Maanden gericht geklust om de dag. Behalve de bewuste maand. Hubbie was in het buitenland, een dagje thuis, tweemaal feest gevierd, daarna was ie weer weg en drie weken later
Als je dit zo leest, lijkt het haast wel dat je gewoon je nergens druk om moet maken, gewoon klussen wanneer je zin hebt en dan is het raak? Wij zitten nu in ronde drie en zijn nu echt om de dag aan het klussen.... maar als ik dit allemaal lees, ben ik geneigd om er mee op te houden. Nou oke.. toch maar even deze maand het om de dag proberen.
Dames ik ben zwanger is een felicitatie onderwerp. enne ingeborg, je bent wel erg aan het crossposten, de vraag heb je al meerdere keren gesteld. ik doe deze op slot.