Weet niet of er al zo'n soort topic is geweest, maar ik ben wel benieuwd naar foto's van de knuffels van jullie moppies en hoe ze heten en hoe jullie aan die namen zijn gekomen? Ik heb even een voorbeeldfoto gepakt, want ik heb geen foto ervan op de laptop. Maar voor Quinten is dit blauwe spookje alles, het is een meisje volgens hem en ze heet Tuttebel Dit heb ik verzonnen en altijd zo genoemd en nu gaat ie nergens heen zonder zijn meisje Tuttebel
Geen idee welke naam hij voor zijn knuffeltjes bedacht heeft, dat kan hij mij over een jaar of 2 vertellen denk ik
Dani heeft zown spenen knuffel van difrax in een kegelvorm zeg maar en hij heet coco geen idee waar hij dat vandaan gehaald heeft haha maar als hij naar bed wil zegt hij altijd coco bed dani slapen hahaha...
Ik heb een aapje voor me zoon waar hij altijd mee slaapt en toenn hij jonger was nam ik het mee voor buiten als hij wou gaan slapen in de kinderwagen. Het heeft me echt lang geduurd om een echte naam te geven. Het was eerst vriend en nu is het George(engelse naam). Hoe we aankomen? Hij kijkt naar curious george en is echt gekk op!! Dacht das we'll leuke naam voor zijn aapje :d
Holly het chiwawha hondje ( hijzelf vernoemd naar holly de auto van cars 2) Deze knuffel sleept hij nog steeds overal mee naar toe Padje de schildpad (vernoemd naar gewoon schildpad) ligt in zijn bed. Poeh beer ( gewoon de naam die hij heeft haha) ligt ook in zijn bed. Bekijk bijlage 272413 Bekijk bijlage 272414 Bekijk bijlage 272415
De knuffel van oudste heet Nijntje (lekker origineel, maar zo heet ze nu eenmaal ) en die van jongste hebben we Muissie genoemd (da's een roze muisje met knuffellapje). Eerst heette die nog Muissepluis, maar dat was toch te lang. Verder heeft oudste ook nog een Ko Koala (hij kon het woord koala eerst niet normaal uitspreken) en een Ollie (net zoals het olifantje van Bobbi). De rest heet gewoon naar wat ze zijn (Apie, Panda, Giraf, en Bumba natuurlijk).
Milan zijn knuffel heet Tom. Deze naam heeft de ouste verzonnen voor de jongste. hij heeft nog een tut doekje en dat heet Nino, geen idee waarom de naam Nino Mij pete kindje heeft met de geboorte van mij een knuffel gekregen met lange armen en benen. En ik zei toen ze iets ouder was, waar is je lelle bel. Dus haar knuffel heet nu al 5 jaar lelle bel.
Hahaha verwijder ff de foto's van Holly en Padje schijnbaar Hier komen ze dan Bekijk bijlage 272417 Bekijk bijlage 272418
Mijn zoontje heeft zo'n echte ouderwetse beer, dat is zijn lievelingsknuffel. Die heet Teddy volgens hem. Ik denk omdat de beer van Tip ook Teddy heet. En dat is zijn favoriete boek voor het slapengaan.
Sen heeft een rat van ikea, das zijn knuffie , hij heeft er 4 van in zn bed de smerigste en meest versleten heet stinkdier , dan hebben we nog muis, piep, poep ( :S ) en snuffel en hij heeft nog n katje van kruidvat dat is Mauw Dani heeft n konijn en die heet OmaOma, omdat ie die van mijn oma heeft gekregen
Thijmen is tamelijk inspiratieloos in deze dingen, hij heeft een olifantenknuffeldoekje en die heeft dus ook gewoon olifant... Hij speelt wel eens mijn mijn oude babypop en die heeft ook gewoon pop.
Mijn dochter heeft 2 tutpopjes, een groene en bruine. De ene heet heel origineel popje groen en de ander jullie raden het al: popje bruin
Dit is mijn zoons vaste knuffel: Meneer Beer. Lekker origineel maar wel duidelijk, haha! (hij is nog geen 10 cm groot, volgens mij, dus dat 'meneer' is wat overdreven)
Dit is konijn, beest wordt overal mee naar toe gesleept en ziet er inmiddels behoorlijk afgeknuffeld uit
aanschouw ''Jet'' Jet en zijn vriendje Jokie zijn van de Efteling (mascottes attractie carnaval festival) en zoontje is er gek op en Jet moet overal mee naartoe haha