kent iemand het schoenenmerk Jana (met wijdtemaat H)

Discussie in 'De lounge' gestart door Syane, 21 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Ik ben gisteren op zoek geweest naar leuke sandalen.
    In een goede speciaalzaak, maar helaas niet geslaagd. Alles was te smal. Of echt voor oude mensen. Bleh... ik baal er van.
    Nu heb ik online gekeken en het merk Jana ontdekt. Niet super duur, van leer en met wijdtematen o.a. wijdte H, die ik dan zou moeten hebben.
    Heeft iemand ervaring met die schoenen? Hoe zitten die? En hoe valt de maat?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Erg he, mijn voeten zijn na de zwangerschap van mijn zoontje een maat breder geworden en sindsdien pas ik veel schoenen niet meer. Inderdaad, bredere schoenen zijn 9 op de 10 keer van die bejaardenschoenen en vaak lomp. Heb geen ervaring met dat merk, maar ik lees mee.
    Heb nu vaak Ara, Gabor , Ecco of Wolky.

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Jana valt idd breed (H)
    Wij hebben het vorig jaar bij Dolcis Jana verkocht, dit seizoen nog niets van binnen helaas.

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    AH, dus Dolcis heeft die ook Debke. Weet jij iets over pasvorm en soepelheid van het leer? Vallen ze goed op maat of juist wat kleiner of groter (de lengte). En is de breedte ook echt een goede H.
    Ik draag nu vaak Gabor en dan nog wijdte G. Die schoenen heb ik al langer, dus die zijn natuurlijk al wat uitgewijdt. Maar ja... ik wil ook wel eens wat nieuws....

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Niemand verder?

Deel Deze Pagina