Hoi meiden, Ik zit vandaag op nod en heb vrijdag mijn laatste zw test gebruikt, die was negatief. Nu toch het gevoel dat ik misschien wel zwanger kan zijn en heb toen een ovu test gedaan. Omdat ik las dat dat kon. En omdat ik op was van de spanning. Er kwam bijna gelijk een streepje. In het echt is ie wel wat duidelijker dan op de foto. Uiteraard ga ik morgen meteen een zw test halen. Maar wat denken jullie?
Dit is gewoon een negatieve ovulatietest. Lh zit altijd in je lichaam en daarom zul je op ongeveer ieder moment in de cyclus streepjes zien op een ovulatietest. Los hiervan: je kan natuurlijk gewoon zwanger zijn maar ik zou idd even een zwangerschapstest doen. Succes!
Ja ga ik ook meteen doen maar ik had niet meer in huis. Hier in het dorp is ook niks open op zondag. En ik las dus dat het kon... Raar toch? Kun je een ovulatietest als zwangerschapstest gebruiken? Trouwens mijn posi ovu testen zijn ook nooit knal geweest. Spannend....
Ik denk dat je n.a.v. de test er niet veel over kan zeggen. Kan best dat je morgen alsnog een positieve zwangerschapstest hebt! Ben benieuwd!
Ik had ook geen zw test in huis dus ook ovu test gebruikt... Ook maar heel licht streepje terwijl die bij mij altijd wit is gebleven, ook net voor eisprong. Kreeg ook advies om zw test te doen omdat mijn ovu test echt negatief was. 'S middags zw test gedaan en duidelijk streepje te zien, nog wel heel licht maar hij stond er. Gisteren cb met week indicator en die gaf 2-3 weken aan. Het kan dus naar mijn idee wel al wil ik je ook geen valse hoop geven want deze meiden kunnen even zo goed wel gelijk hebben 👍🏻
Ja mijn ovu testen zijn nooit knal. Het kan dus toch... Nee ik snap dat je me geen valse hoop wil geven, dat wil ik zelf ook niet! We zien het wel. Mooie is wel dat ik iig nog niet ongesteld ben . En voel al de hele week zeurderig gevoel in onderrug en ook licht in buik en dat heb ik anders nooit... Maar mijn lijf heeft me al eens eerder in de maling genomen. Ik post morgenochtend een foto hier! Dan horen jullie het wel. Bedankt voor de reacties
Mijn ovulatietesten zijn ook nooit knal maar de vorige keer heb ik met 5w een ovu gedaan en die was wel knal. Deze test is negatief. Je kunt best zwanger zijn, daar zegt een ovulatietest niets over. Succes morgen!
De winkels zijn dicht vandaag hier! Ik woon in Barcelona dus ik moet mop zoek naar eentje die wel open is.. Nog geen bloed dus dat geeft moed!
mijn mobiel doet het niet meer... precies nu!! :x hoop dat ie het zo weer doet (hij lag al op sterven maar ik was eigenwijs en had geen zin om nieuwe aan te schaffen ) dus nog even geduld!!!