Hoe zit dat bij jullie mannetje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Is jouw mannetje nu zorgzamer?

  1. Sinds ik zwanger ben is het hetzelfde gebleven

  2. Hij is zorgzamer geworden

  3. Hij is bezorgder geworden

  4. Hij is zorgzamer en bezorgder geworden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hij is echt bezorgder hoor,.. en hij doet ook veel meer voor mij, bij. uit zichzelf de stofzuiger pakken.. :D

    Liefs kiss
     
  2. Ief

    Ief Bekend lid

    4 okt 2006
    531
    0
    0
    Mijn mannetje draagt me sinds de zwangerschap echt op handen. Hij is zo lief en zorgzaam.. Hopelijk blijft dit na de zwangerschap haha.
     
  3. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hier loopt er 1 rond die gewoon heerlijk nuchter is en niet overdreven bezorgelijk gaat doen of wat dan ook....

    tuurlijk met verbouwen lette hij wel op en zei af en toe dat ik ergens met mijn tengels vanaf moest blijven (zware dingen) en dat hij dat wel zou doen e.d.

    maar verder eigenlijk gewoon zoals altijd (tis ook niet de 1e) en vindt het leuk om savonds zijn hand of zijn hoofd ff op de buik te leggen of hij de kleine toevallig al kan "spotten"...

    mijn omgeving daarentegen is wel heel anders....een vriend van ons wordt helemaal wild als hij me met de boodschappen in de weer ziet (Ed werkt de afgelopen periode weer 24-7) en zegt dan dat ik hem moet bellen :( maar dan heb ik weer zoiets van "hallo, ik ben zwanger hoor, niet invalide"... ;)

    gaat hier dus eigenlijk zoals het altijd gaat, behalve wat eten betreft daar heb ik ff geen zin in gehad door dat drukke gedoe omtrent het verbouwen hier, maar daar komt vanaf morgen weer verandering in als de kids weer naar school gaan, dan zal ook dat wel weer regelmaat worden ipv vaak iets bestellen of afhalen... ;)
     
  4. Writer

    Writer Niet meer actief

    nou moet zeggen dat bij eerste zwangerschap ,meer bezorgde man had , hij deed ook alles in huis , ik moest liggen en rusten :)
    nu 2 de merk toch minder bezorgheid ,hij heeft al eerder mee gemaakt dus weet nu dat niet altijd fout gaat als vrouw ook wat doet , hij zegt juist dat ik veel moet bewegen dat het goed voor mij is :eek: ,hij werkt 6 dagen in week , tot laat in avond dus ja ook logish dat ik nu meeste dingen doe, vind ik ook niet erg , ben niet meer zo netjes als eerst :)
     
  5. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Kijk Mees dat heb ik nou ook (dat niet zo netjes zijn)...maar daar heb ik wat op gevonden, of tenminste ik, mijn moeder.... ;)

    die is hier afgelopen week 2-3x geweest en heeft "ff" helpen ruimen hier in huis....ik ben zo'n "stapelaar" zeg maar ;) het ontbreekt me vaak aan de zin en tijd om iets "netjes"op te ruimen en tja dan wil het je wel eens boven de oren groeien....

    nu is zij geweest en heeft ze alles netjes in mooie manden gedaan etc. echt heel heel veel weggeflikkerd ( dat vindt ik altijd zonde) en het is nu spik en span zowel beneden als in de "verborgen" hoeken achter de trap....

    nu zorgen dat het zo blijft, maar dat is het verschil als het eenmaal weer netjes is wil je het ook netjes houden, als het een grote rotzooi is heb je er ook geen zin in en denk je "ach kan mij het schelen" kan er nog wel bovenop ;)

    en Ed van mij die ziet geen zooi, dus aan hem hoef ik niet eens iets te vragen die stapt altijd overal over heen....is ie van huis uit gewend denk ik ... ;) die doet enkel iets als ik het hem vraag (wat ruimen betreft he)....

    gr.smoekie
     
  6. Writer

    Writer Niet meer actief

    jaja smoekie , het is idd zo als eenmaal netjes is ,wil je zo houden en ga je ergere aan troep :x ik ben ook vaak dan boos geweest als naar boven ga en all de troep boven mekaar ,maar ja ik heb nu echt zo iets ik ben moe zwanger en wil niet ieder dag gaan schoonmaken ,de badkamer heb ik volgens mij 4 weken niet gedaan :oops: nou kan ieder keer dat ik wil gaan doen , denk ik auwwwww zit ik weer 2 uur te poetsen ,heb grote badkamer ,dus gelijk weg rennen :)
    mij hubbie wat altijd erg netjes en wil altijd alles super schoon hebben ,nou ik zei tegen hem ,schat als je dat wilt daar zijn schoonmaak spullen :D ,maar ja hij werk zo veel dus kan ook niet ,maar verder zegt hij niks als hij troep ziet, . ik dacht misschien eens per week een schoonmakster nemen ,maar tewijfel nog ,weet niet of ik het leuk zou vinden zo iemand rond lopen in mij huis 8)
     
  7. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Hier was en is nog steeds de keuken zijn domein! Ik mag er niet eens in de buurt komen als hij kookt!
    Verder doet hij niet meer als normaal, dat wil ik ook niet.. ben altijd degene die brult: ben zwanger hoor! Niet lichamelijk gehandicapt!

    Wel let hij iets meer op me ben soms geneigd teveel hooi op me vork te nemen en dan doet hij me ff terug fluiten. Dan hoor ik ineens: Ga jij eens ff op de bank zitten en doe eens alsof je heel moe bent! hahahahaha
     

Deel Deze Pagina